حجت الاسلام والمسلمین نکونام از مقرهای رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) در مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۳۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان، انسان تربیت‌یافته در مکتب اسلام را در برابر شیاطین و دشمنان مقاوم و استوار دانست و تصریح‌کرد: اگر انسان مسلمان در انجام واجبات و ترک محرمات جدی باشد و پیامبر اکرم(صلى الله عليه وآله وسلم) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) را الگوی زندگی و کار خود قرار بدهد و بتواند در جهت تربیت دینی قرار بگیرد و دیگران را نیز در این مسیر قرار بدهد به‌طورقطع هیچ جنگی و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل او ایستادگی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری, ایمان و تهذیب‌نفس را کلیدی‌ترین ابزار برای مبارزه با جنگ نرم دشمن خواند و گفت: اگر نور ایمان، تهذیب نفس، معرفت، سازندگی و خودسازی درونی در وجود انسان نهادینه شود قطعاً جنگ نرم دشمن بی‌اثر خواهد شد.

امام‌جمعه شهرکرد تأکید کرد: حضور پاسداران، بسیجیان و سربازان سرافراز در مناطق عملیاتی به‌منظور مرزبانی، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی یکی از بهترین و ارزشمندترین کارها در نزد خدای متعال است؛ زیرا کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند علاوه بر این که از نظام اسلامی پاسداری می کنند، جهاد و تربیت دینی که در وجودشان نهادینه‌شده است را عملاً به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، خطاب به رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) گفت: شما در این مناطق حضور یافته‌اید تا در مقابل کفر، شرک، نفاق، ستم و طواغیت ایستادگی کنید و مقاومت، جهادگری و ایثارگری به معنای واقعی کلمه خودتان را نشان بدهید.

امام‌جمعه شهرکرد، مرزبانی را یکی از زیباترین عبادت‌ها در دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: یک مرزبان از مرزهای اسلام و انقلاب نشأت‌گرفته از اسلام ناب حراست و حفاظت می‌کند و قطعاً اجر و پاداش مرزبانی نزد خدای متعال هزاران برابر از آن‌کسی است که شب تا صبح شب‌زنده‌داری می‌کند و نماز شب می‌خواند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، بر توأم‌کردن این مرزبانی با معارف اسلامی و معنویات تأکید کرد و گفت: اگر این مرزبانی خودتان را با معنویت، خودسازی و اصلاح درون، راز و نیاز باخدای متعال، شب‌زنده‌داری، عبادت و صفا و صمیمیت همراه کنید، قطعاً ارزش و ثوابی چند برابر برای شما خواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) را در همه عرصه نقش‌آفرین دانست و گفت: تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم(علیه السلام) چه آن زمانی که در شمال غرب کشور مستقر بود و مسئولیت حراست از مرزها را بر عهده داشت و چه اکنون که در جنوب کشور در حال انجام مأموریت هستند با روحیه سرشار از ایمان و عشق به اسلام و انقلاب اسلامی، نقش‌آفرین و تأثیرگذار بوده و هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام, روحیه سرشار از نشاط و شادابی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) در این منطقه را قابل توجه و بسیار لذت‌بخش خواند و تصریح کرد: باید به مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری به خاطر داشتن چنین جوانان مؤمن، متدین، متعهد و همیشه در صحنه تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری, مرزبانان و مرزداران را حافظ امنیت و آرامش کشور دانست و تصریح‌کرد: هر چه آبادانی، خدمت، ارتقاء فکر، فرهنگ، ایمان، اعتقادات در کشور صورت می‌گیرد و مردم بیشتر به سمت کمال و سعادت حرکت می کنند قطعا شما مرزبانان در آن سهیم هستید.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری،به کارنامه درخشان رزمندگان استان در صحنه های مختلف هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در منطقه شمال غرب اشاره کرد و گفت: اکنون نیز در حفاظت از مرزهای جنوب غرب، با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت الله سلیمانی، موفق خواهید شد.

در این سفر سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) و حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد را همراهی کردند.

حضور در مشهدالشهدای شلمچه، اروند کنار و یادمان شهدای والفجر هشت و بازدید از مقرهای رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) در مناطق مرزی جنوب کشور از برنامه‌های سفر دو روزه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد به استان خوزستان بود.

ارسال نظرات