رئیس هیئت تیراندازی سپاه و بسیج گفت: توسعه رشته تیراندازی در بسیج با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۳۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی رئیس هیئت تیراندازی سپاه و بسیج گفت: ورزش تیراندازی با توجه به تاکیداتی که در احادیث و روایت دینی آمده، از اهمیت زیادی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است و باید این رشته ورزشی به صورت یک فرهنگ در کشور در بیاید. با توجه به این مسئله، هفته گذشته جلسه ای با مسئولان تیراندازی در سازمان ورزش بسیج برگزار شد.معتقدیم باید سرمایه گذاری بیشتری در این رشته ورزشی در بسیج صورت بگیرد و بسیج با توجه به جامعه هدفی که دارد و همچنین پراکندگی این سازمان می تواند در توسعه این رشته نقش زیادی داشته باشد و با افزایش سرمایه گذاری ها، تیراندازی در بسیج می تواند هم به صورت کمی و کیفی رشد پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هیئت تیراندازی سپاه و بسیج برای گسترش این رشته، افزود:با هم افزایی و هماهنگی که در بسیج و سپاه ایجاد شده با برگزاری برنامه های مختلف سعی در توسعه این رشته داریم. در همین راستا مقرر شده که رده های استانی در رشته تیراندازی فعال شود،همچنین یک کارگاه آموزشی در نیمه اسفند با حضور مسئولین تیراندازی از سراسر کشور در تهران برگزار می شود و برگزاری دوره های مربیگری در سال آینده از دیگر برنامه های هیئت تیراندازی سپاه و بسیج است.

سردار یعقوبی اظهار داشت: علاوه بر شرکت تیم های سپاه و بسیج در لیگ تیراندازی نیروهای مسلح، برگزاری مسابقات مختلف هم در برنامه های هئیت قرار گرفته است. در همین راستا رقابت های قهرمانی تیراندازی رده های سپاه استان تهران از دیروز در دو رشته تفنگ و تپانچه در حال برگزاری است و امروز به پایان می رسد.همچنین برای برگزاری لیگ رده های سپاه یکی از برنامه های اولویت دار هیئت است که برگزاری آن در برنامه های سال آینده قرار گرفته است. 

وی در ادامه با اشاره به بهره گیری از تجربه پیشکسوتان سپاه و بسیج برای این توسعه تیراندازی، خاطر نشان کرد: اتاق فکری از پیشکسوتان رشته تیراندازی در سپاه و بسیج ایجاد شده تا از تجربه آنها استفاده شود و به جوانان انتقال داده شود. در این همین زمینه در نظر داریم همایشی با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران تیراندازی برگزار کنیم تا با استفاده از تجربیاتشان در راه توسعه و تعالی رشته تیراندازی در سپاه و بسیج گام برداریم.
ارسال نظرات