مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان قدرت نرم ایران را موجب شکست سیاست های استکبارجهانی در منطقه دانست.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۸۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام کرمی در گردهمایی مسئولان روابط عمومی استانهای ایلام، مرکزی و ایلام که به میزبانی سپاه لرستان و با حضور سردار محبی معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: قدرت نرم ایران موجب شکست سیاست های استکبارجهانی در منطقه شده است؛ از این رو امروز شاهدیم که دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش می کند که دایره نفوذ قدرت نرم کشورمان را محدود کند.

وی از دانشگاهها و تولید علم، صنعت فیلم سازی و هالیوود و فضای مجازی به عنوان سه قدرت نرم استکبار جهانی به سردمداری آمریکا برای محدود کردن دادره نفوذ جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: تولید علم در دانشگاههای آمریکا به عنوان یک قدرت نرم در دست آنها است به گونه ای که یکی از ملاک های سنجش توان علمی دانشمندان دنیا انتشار مقالات ISI در مجلات کشور آمریکا است.

مسول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در اسلام نیز بر رشد علمی تاکید شده است و با این حال اگر چه کشورمان از حیث تولید علم در رتبه هجدهم قرار دارد اما متاسفانه در دو سال اخیر یا تنزل داشته و یا کند ثابت بوده است.

کرمی با بیان اینکه امروز هالیوود دبه ومین قدرت نرم آمریکا می تواند با تولید یک فیلم موجب دگرگونی فکری و فرهنگی در جوامع شود ادامه داد: امروز شاهدیم که شبکه های اجتماعی به عنوان یکی دیگر از قدرت های نرم استکبار جهانی در راستای منافع دشمن مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه فیسبوک دارای یک میلیارد نفر کاربر در دنیا است تصریح کرد: در ایران فیسبوک دارای دو میلیون نفر کاربر دائم و 27 میلیون نفر کاربر موقت است.

مسول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: میانگین سنی کاربران فیسبوک در کشورمان 22 سال است و زن ها بیشترین آمار ورود را به این شبکه دارند.

کرمی با بیان اینکه اینکه شاهد افزایش روزافزون هجمه های فرهنگی دشمن در سطح جامعه و به ویژه در بین جوانان هستیم اظهار کرد: باید قدرت نرم خود را در برابر هجمه های دشمن افزایش دهیم.

وی بیان کرد: باید با استفاده از ابزاری که در اختیار داریم در راستای صیانت و پاسداری از انقلابی که یادگار اما خمینی (ره) است تلاش کنیم.


ارسال نظرات