سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی پهلوانی و زورخانه‌ای در دهه فجر سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۹۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

ابراهیم شاه‌قطبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی پهلوانی و زورخانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این مسابقات دوم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت تیمی و انفرادی در یاسوج برگزار خواهد شد، اذعان کرد: از هر شهرستان یک تیم و در وزن‌های (90+ و 90-) در آیتم‌های سنگ، کباده، میل‌گیری سنگین و چرخ حضور دارند.

این مسئول به حضور طلوع کیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های باستانی کشور در این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقات نیز در همان روز برگزار و افراد برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: مرحله کشوری این مسابقات 29 و 30 بهمن ماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

شاه‌قطبی در پایان به برگزاری مسابقات لیگ زورخانه‌ای دسته دوم در 23 آذر ماه 94 اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکاران استان توانستند در گروه دوم در اهواز مقام سوم را کسب کنند و اکنون نیز در جدول رده‌بندی پنجم هستیم.

ارسال نظرات