مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم مهمانی لاله ها ویژه دهه فجر، همزمان با 15 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۶۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران دهه فجر استان با حضور مدیرکل بنیاد استان، رییس شورای هماهنگی استان و اعضای کمیته در دفتر مدیرکل بنیاد برگزار شد.

قدرت الله رییسی مدیرکل بنیاد استان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم شاخص میهمانی لاله ها در تاریخ 15 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم معنوی گل سر سبد برنامه های ایام الله دهه فجر است که هر ساله در سراسر کشور برگزار می شود.

رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان خاطر نشان کرد: اعضای کمیته تا پایان ماه جاری برنامه های خود در ایام الله دهه فجر را به دبیرخانه کمیته ایثارگران در بنیاد شهید و امورایثارگران ارائه نمایند.

رییسی ادامه داد: هدف شهدا برای گام نهادن در عرصه دفاع مقدس این بود که ایرانی آزاد، پرافتخار و اسلامی داشته باشیم و ملت ایران بتوانند در دنیا پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوباره‌ با آرمان‌های شهدا دانست و خاطر نشان کرد: سی هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از پیش رنگ و بوی ایثار و شهادت بگیرد و 6 شهید انقلاب استان بصورت ویژه برای مردم معرفی گردند.

گفتنی است: تشریح برنامه های کمیته ایثارگران استان، اوایل بهمن ماه سال جاری در نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با اصحاب رسانه تشریح خواهد شد.

ارسال نظرات