خبرهای داغ:
با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه؛

دبیران شوراهای امر به معروف در حوزه شهید ورزنده گردهم آمدند

دبیران شورای های امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم در سالن جلسات این حوزه گرد هم آمدند.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۷۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسج از قم، در گردهمائی دبیران شورای های امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید ورزنده، که مختاران محمدی فرمانده و حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در ناحیه امام حسین(ع) حضور داشتند، مسعود سروی، فرمانده حوزه به بیان گزارش عملکردی از این شورا ها در محدوده استحفاظی حوزه پرداخت.

محمد علی مختاران محمدی نیز در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه دهه بصیرت نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد، اظهار داشت: دهه بصیرت به ایران اسلامی روحی دوباره بخشید و انقلابی جدید خلق شد و مردم خود به انقلاب متصل شدند .

وی ابراز کرد: مهمترین هدف دشمن تحریف امام راحل(ره) و شهدا خط امام است تا مسئله بی اهمیت از نظر امام مهم جلوه داده شود و مسائل مهم را کمرنگ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه تحریف فقط کار دشمنان نیست چون با نفوذ دشمن، خودی ها نیز دست به تحریف می زنند لذا باید همیشه به فرمایشات امام و رهبری توجه داشت، خاطرنشان کرد: امر به معروف دایره بسیار بزرگی دارد.

حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در این جلسه بر جایگاه والای فرضیه امر به معروف در روایات و احادیث تاکید کرد و بیان نمود: در امر به معروف باید بر روی شیوه ها کار شود و به نیرو ها آموزش لازم داده شود چون شیوه عملکرد بسیار مهم است.

وی افزود: شرکت در انتخابات نیز از معروفات مهم است، وحدت نیز یکی از بزرگ ترین معروف ها است و کار در حوزه امر به معروف از خانواده ها شروع می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در پایان تأکید کرد: در زمان انتخابات نیز حفظ وحدت در جامعه ضروری است لذا دشمن دنبال چند پارچگی در انقلاب است .


ارسال نظرات
آخرین اخبار