دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی گفت: بهترین راه برای پیشرفت در کارها، انجام کار تشکلاتی با رنگ و بوی الهی است.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۸۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام علیرضا نجیمی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد دیروز در نشست دوره ای کانون های تخصصی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در محل کانون تخصصی خانه فرهنگ دیجیتال شاهدیه یزد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند بدون شک در پیچ تاریخی هستیم.

وی افزود: ما امروز در پیچ تاریخی بزرگی قرار داریم زیرا همچون زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) مانند عرب جاهلی افرادی در جهان وجود دارند و امام خمینی ( رحمت الله علیه) نیز همانند پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) انقلابی بوجود آوردند که در سرتاسر جهان آن اشاعه پیدا کرده است.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد  خاطرنشان کرد: امروز بدانیم که هر قدمی که در راستای هدایت بشری برداشته می شود به واسطه غم و اندوه افرادی همچون اهل بیت (علیهم السلام) و عمار یاسر است.

حجت الاسلام نجیمی خاطرنشان کرد: از دوران حضرت موسی (علیه السلام)، یهودیان برای فتح جهان تلاش کردند ولی امام راحل کاری انجام دادند که تا صدها سال آینده برکات انقلاب اسلامی را به ما نشان می دهد و جهانیان از آن فیض می برند.

وی افزود: اخلاصی در انقلاب بود که مسیر انقلاب عوض کرد و امروز همانطور که می گویند در پیچ تاریخی قرار داریم.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: امام حسین (علیه السلام) بالای نیزه هم رسالت دینی خود را انجام دادند تا جایی که حتی سنگ هم به سر مبارک ایشان زدند.

حجت الاسلام نجیمی بیان کرد: برای اثرگذاری باید کارهایمان رنگ خدایی داشته باشد زیرا در غیر اینصورت اثری نخواهد داشت.

وی افزود: تا کار تشکیلاتی انجام ندهیم موفق نمی شویم و مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید کرده اند و در این راستا باید با همکاری و همیاری جوانان با کار تشکیلاتی در راستای اقدامات با رنگ و بوی الهی گام برداریم.

 

ارسال نظرات