خبرهای داغ:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان بیان کرد: تعداد 200 مدرسه ابتدايي با كمتر از 21 دانش آموز و 181 كلاس دوره متوسطه با كمتر از 10 نفر دانش آموز در سطح استان قزوين تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۴۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، يكصد و هشتاد و هفتمين جلسه كميته برنامه ريزي اداره كل آموزش و پرورش استان قزوين با حضور اعضاي كميته در سالن اجتماعات اداره كل برگزار گرديد.

خيراله رحماني معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه يكصد و هشتاد و هفتمين جلسه كميته برنامه ريزي اداره كل آموزش و پرورش استان قزوين در خصوص اهميت نظام جامع برنامه ريزي در آموزش و پرورش مطالبي را بيان نمود.

وی افزود: امسال تلاش گردید تا حداکثر پوشش تحصیلی در استان به دست آید، با توجه به پوشش تحصیلی سال جاری، تعداد 200 مدرسه ابتدايي با كمتر از 21 دانش آموز و 181 كلاس دوره متوسطه با كمتر از 10 نفر دانش آموز در سطح استان قزوين تشکیل شده است.

در این جلسه ضمن معرفي قاسم ظریفی به عنوان دبير جديد كميته برنامه ريزي آموزش و پرورش استان از زحمات محمد بهاگير دبير سابق كميته برنامه ريزي تقدير و تشكر گردید.

در ادامه در خصوص دستورات جلسه و برنامه ریزی های آموزش و پرورش تبادل نظر و تصميم گيري شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها