خبرهای داغ:
قهرمان هشت سال دفاع مقدس به بی‎توجهی استاندار گلستان به جانبازان در یک مراسم تودیع و معارفه اشاره کرد و گفت: انتظار یک جانباز احترام و توجه است چرا می‎خواهید به جانبازان بی‎توجهی کنید.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۷۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، جانبازان دلیرمردان دیروز مردم جنگ بودند که با دستان خالی و با دلی مسلح از از ایمان به آرمان امام(ره) و ولی امر مسلمین زمان خود لبیک گفتند و در برابر دشمن تا دندان مسلح که از سوی همه کشورهای مستکبر جهانی حمایت می‎شدند هشت سال استقامت و ایستادگی کردند.

ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که اگر امام(ره) می‎فرماید« آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند» به خاطر وجود ملتی هوشیار و بصیرت ولایتمدار است.

اما مردان جنگی ما امروز هر یک با نشانه‎ای در کنج اتاقی حبس شدند و چشمانشان به در دیدار یار خوش است عده‎ای آرزوی ملاقات با مقام معظم رهبری را دارند و عهده‎ای می‎خواهند یکبار دیگر هم شده در برابر دشمن بیستند حتی اگر پا در بدن نداشته باشند.

شاید دیدن چنین قهرمانانی امروز به مسئولان تسلی خاطر بدهد که محکم در برابر هجمه‎ها و طوغیان‎های داخلی و خارجی بیستید که ملتی قهرمانی در پشت سر شما قرار دارند.

اما متاسفانه امروز بی‎توجهی مسئولان استانی به ایثارگران و جانبازان دل آنها را به درد آورده است جانباز هفتاد درصدی از بی‎توجهی استاندار گلستان در مراسم تودیع معارفه‎ای گلایه میکند و  در گفت گو با بسیج گفت: انتظار یک جانباز احترام و توجه است چرا می‎خواهید به جانبازان بی‎توجهی کنید در این مراسم استاندار از کنار صف جانبازان عبور کرد و حتی اعتنایی به آنها نداشت.


بسیجیان گمنام گمنام می‎مانند

این جانباز ایثارگر با بیان اینکه بسیجیان گمنام گمنام می‎مانند، ابراز داشت: سال‎ها است که در گوشه‎ای از اتاق افتاده‎ایم و زخم بستر به دلیل عدم امکانات درست خدمات پزشکی به ما اجازه نمی‎دهد برای مدت زیادی بیرون باشیم.

وی با بیان اینکه چرا امروز مسئولان جانبازان را به یک هفته دفاع مقدس خلاصه می‎کنند، گفت: دلمان درد دارد از اینکه در برنامه‎هایی که به اسم ما و به نام هشت سال دفاع مقدس برگزار می‎شود اما یک نفر از ما را دعوت نمی‎کنند مگر چند نفری مثل ما در استان گلستان وجود دارد.

این قهرمان هشت سال دفاع مقدس گفت: امور ایثارگران و بنیاد شهید نیز به ما بی‎توجهی دارد امروز نیازهای پزشکی ما آن گونه که باید تامین نمی‎شود و برای برخی از امکانات باید مدتها صبر و در صف باشیم.

گفتنی است عدم دیدارهای مسئولان از ایثارگران، دیدارهای اجباری دستگاه‎های اجرایی، عدم مکان مناسب برای جانبازان، مبلمان ضعیف شهری، عدم حمایت رفاهی دستگاه‎های اجرایی از ایثارگران به خصوص جانبازان، ضعف در اجرای خدمات ایثارگران از مهمترین معضلاتی است که این عزیزان در دیدارهای که خبرنگاران خبرگزاری بسیج حضور داشتند مطرح کرده‎اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها