خبرهای داغ:
سرهنگ محمدی در نشست هم اندیشی و هماهنگی برای اعزام دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان سنقروکلیایی به مناطق عملیاتی جنوب گفت : داشتن سعه صدر در اعزام راهیان نور از لازمه های این برنامه مهم تربیتی ،فرهنگی است.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، نشست هم اندیشی و هماهنگی برای اعزام دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان سنقروکلیایی به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور ، با حضور مدیر آموزش و پرورش و فرماندهی سپاه ناحیه سنقر و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و سرگروه آمادگی دفاعی در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزارشد.

 

 

مراد کلوندی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خوش آمد و تشکر از زحمات فرماندهی و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی گفت : اردوی راهیان نور در متن برنامه های آموزشی پرورشی مدارس جای دارد .

 

 

وی بر ضرورت همراهی مدیران مدارس با کاروان های اعزامی دانش آموزان تاکید و افزود : مدیران مدارس باید شخصا کاروان های راهیان نور مدارس تحت تصدی خود را همراهی نمایند و فعالانه پای کار باشند و برای اجرای مطلوب این حرکت تاثیر گذار آموزشی ، فرهنگی و تربیتی برنامه داشته باشند .

 

 

در ادامه سرهنگ صمد محمدی با قدر دانی از زحمات مدیرآموزش و پرورش و معاونین آموزش و پرورش و همراهی بسیار خوب مدیران مدارس قابل طرح در این اردوها، در اجرای اردوهای راهیان نور گفت : لازمه اعزام راهیان نور داشتن سعه صدر و نظام مند برای اجرای این برنامه مهم تربیتی، فرهنگی و تاثیر گذار است .

 

 

وی همچنین با بیان این مطلب که همه ی ما به عنوان کار گزاران این رویداد بزرگ فرهنگی باید همه زوایای کار را ببینیم و در این راستا اهتمام مجدانه داشته باشیم تصریح کرد : آموزش و پرورش و ستاد راهیان نور باید تمام توان خود را صرف دانش آموز نمایند و این کار با فعال کردن ستادها محقق می گردد و در این راستا مسئولین نگاه بخشنامه ای به راهیان نور دانش آموزی نداشته باشند و از آنان انتظار اقدام عملی نظام مند همراه با کار برنامه ای داریم .

 

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی تعامل و هماهنگی خوب بین آموزش و پرورش و ستاد های راهیان نور را فرصت مطلوب دستیابی به اهداف پیش روی دانست و تاکید کرد : هماهنگی و انسجام در تصمیم گیری و اجرا باید بین دو دستگاه و تمامی برنامه ریزان اجرای اردو های راهیان نور در تمامی سطوح از ستاد تا صف تبلور عینی داشته باشد .

 

 

سرهنگ محمدی در ادامه بر لزوم مقابله با هجمه های نرم دشمن تأکید کرد و گفت: راهیان نور امروز توانسته است با انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان در برابر این هجمه ها خوب عمل کند.

ارسال نظرات