معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:وحدت و انسجام انقلاب اسلامی ایران را از پیچ های تاریخی به سلامت عبور می دهد
کد خبر: ۸۶۲۰۱۳۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز (21 دی) در دومین روز همایش استانی اهل بیت علیهم السلام در منابع اهل سنت بیان داشت: دوران 8 سال دفاع ملت ایران را در برابر دشمنان به این خاطر دفاع مقدس می گوییم که رژیم بعثی جنگ نیابتی از طرف استکبار جهانی بر ما تحمیل کرد و صدام ملعون به نمایندگی از جهان کفر جنگ با ایران را آغاز كرد.

وی با بیان اینکه نقش امام خمینی رحمت الله عليه مهمترین عامل بود که رزمندگان اسلام در جنگ پیروز شدند، افزود: وحدت، انسجام، ایثار و ایمان از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان ادامه داد: استفاده از ابتکارات نخبگان و نوجوانان در جنگ از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

 فقیری با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام انقلاب اسلامی ایران را از پیچ های تاریخی به سلامت عبور می دهد، گفت: اگر مسلمان در جهان با هم اخوت و برادری داشته باشند آنگاه جهان مورد دلخواه اسلام را خواهیم داشت.

وی با بیان تداوم انقلاب اسلامی در گروه وحدت است، افزود: امروز دشمنان اسلام نهایت استفاده را از اختلافات پیش آمده بین مسلمان می برند و اخیراً هم موج تبلیغاتی منفی علیه ایران در مورد کنسولگری عربستان در تهران و مشهد به راه انداخته اند تا از این گرداب ماهی گیری کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان ادامه داد: قطع رابطه عربستان با ایران حرکت رو به جلوی آل سعودها برای خاموش کردن موج انتقادات علیه آل سعودهای در مورد اعدام شیخ نمر است که ایران این قطع رابطه را از سوی حاکمان جوان آل سعود ناشیانه می داند که به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

 

ارسال نظرات