یک اقتصاددان گفت: عدم اجرا نمودن وعده های 100 روزه اقتصادی به سه سال تبدیل شد، اقتصاد مقاومتی به اقتصاد آمیخته با سیاست خارجه تلفیق گردید، دوستی با خوی بیگانگان در کاهش قیمت نفتی اثر گذار گردید، حال با تمام اینها باز از رکود حرف نزنند؟!
کد خبر: ۸۶۲۰۱۷۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

علی یونسی اقتصادان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه آقای رئیس جمهور از منتقدان رکود اقتصادی خواسته  تا حرف نزننداظهار داشت: رئیس جمهور، "ما نمی توانیم" را در مدیریت کشور به اثبات رسانده است تا مردم و مسئولان انتظاری بیش از این از دولت یازدهم نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت ضعیف وجود دارد اعلام شود تا تصمیم گیری جدید لحاظ گردد افزود: عدم اجرا نمودن وعده های 100 روزه اقتصادی به سه سال تبدیل شد، اقتصاد مقاومتی به اقتصاد آمیخته با سیاست خارجه تلفیق گردید، دوستی با خوی بیگانگان در کاهش قیمت نفتی اثر گذار گردید، حال با تمام اینها باز از رکود حرف نزنند؟!

این اقتصاددان در ادامه بیان داشت: نگاه وابسته دولت موجب شده تا نتواندراه برون رفت برای رکودداشته باشد لذا رکود را انکار می سازد در حالی که می تواند از نظرات منتقدین در جهت پیشبرد استقلال اقتصادی مدد بگیرد، دولت با همراهی منتقدان به  شناسایی ماهیت دشمنان بپردازد تا ناکامی های اخیر دولت در برجام برای آینده اقتصادی کشور رقم نخورد.

ارسال نظرات