با عنوان ردپای شهریار؛

همایش ادبی کشوری در هشترود برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرماندار هشترود گفت: بزرگ ترین همایش ادبی دانش آموزی کشوری با عنوان ردپای شهریار بهمن امسال در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۲۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن مستفید، در جلسه فعالان ادبی و هنری هشترود افزود: به همت دولت تدبیر و امید، همایش های شهریار شناسی هر سال در چند نقطه ایران اسلامی برگزار می شود که هدف از آن ها شناساندن هر چه بهتر مقام شهریار به جوامع بشری است.
وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش ها، می توان استعدادهای درخشان در زمینه شعر را شناسایی و پرورش داد، اظهار کرد: امید است مرکز شهریار شناسی کشور که در هشترود دایر شده، جهانی شود و در آینده همه افراد علاقه مند به شهریار شناسی با محوریت هشترود دراین راه فعالیت کنند.
فرماندارهشترود یادآور شد: این همایش با محوریت فرهنگی، هنری و انقلابی بوده و در حوزه های شعر، قطعه ادبی، خوشنویسی، طراحی، نقاشی و مقاله برگزار می شود.
مستفید، اهداف مرکز مطالعات شهریار شناسی و این همایش را شناسایی و جذب و پرورش استعداهای مختلف شهریار شناسی، برگزاری همایش ها و مسابقه های مختلف در حوزه شهریار شناسی و تجلیل و تشویق استعدادهای مختلف شهریار شناسی اعلام کرد.
وی گفت: در سند تدبیر و توسعه این شهرستان، بزرگداشت بطحائی استاد نقاشی کشور و همایش ادبی دانش آموزها تدوین شده بود که همایش تجلیل از استاد بطحایی برگزار و همایش ادبی دانش آموزی نیز برگزار می شود.
مستفید افزود: این همایش با همکاری مرکز هنرهای تجسمی ایران، دانشگاه الزهرای تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان و فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.
وی یادآور شد: این همایش در 18 بهمن امسال برگزار می شود که علاقه مندان می توانند آثار خود را به سالن همایش دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان واقع در هشترود - خیابان شهید رجایی - جنب حوزه علیمه حضرت ولیعصر (عج) ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار