مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

دشمن شناسی اصحاب رسانه موجب شکست جبهه دشمن است

حجت‌الاسلام باباشاهی گفت: در بعد فرهنگی به شرط بیداری و دشمن شناسی مرزبانان فرهنگی کشور ، دشمن نمیتواند کاری از پیش ببرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۲۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم همایش حماسه نگاران عشق و ایثار، گرامیداشت روز بسیج رسانه، اظهار داشت: با نگاهی به یکی دو دهه اخیر شاهد گسترش اینترنت و عمومیت پیدا کردن آن هستیم؛ طوری که زمانی تنها 20 میلیون نفر مخاطب آن بودند؛ اما با گسترش آن امروزه اکثر مردم جهان با آن سروکار دارند.

وی مجموعه اصحاب رسانه را همانند یک خانواده بزرگ متحد و منسجم با سلیقه‌های مختلف دانست و گفت: این خانواده باید دارای هدف واحد باشند، زیرار دارای دشمن واحدی هستند.

حجت الاسلام باباشاهی خاطر نشان کرد: هویت ما باید بازگشت به هویت انقلابی اسلامی باشد و با توجه به هویت انقلاب اسلامی، که یک هویت دینی است، باید هویت ما نیز یک هویت دینی انقلابی باشد و از شاخصه های آن ، داشتن بصیرت و دشمن شناسی است.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی، اظهار داشت: افراد جامعه در عین اختلاف نظر و سلیقه ها چنانچه بتوانند در راستای دشمن شناسی قدم بردارند و در این زمینه هوشیار باشند دچار انحراف؛ تفرقه و شکست نخواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس بیان داشت: قبل از شناخت دشمنان باید ابتدا هویت خود و سپس هویت دشمن را بشناسیم، زیرا اگر در دشمن‌شناسی، موفق گام برداریم موفق عمل خواهیم کرد.

وی به دشمنی آشکار آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: زیر چتر آمریکا، صهیونیسم جهانخوار و نژادپرست در کنار آن، جبهه خدعه و نیرنگ انگلیس و جبهه تحجر و گمراهی وهابیت قرار دارد که مجموعه این جبهه دشمن تبدیل به یک جبهه بسیار خطرناک، فرصت‌طلب شده‌است.

اصحاب رسانه مرزبانان فرهنگی کشور هستند

وی در ادامه راه مقابله با این دشمنان را وحدت؛ هم دلی و اتحاد عنوان کرد و گفت: زمانی که دشمن را بشناسیم، همه می‌توانیم در یک جبهه واحد در برابر آن ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام باباشاهی در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که دشمن با تمام جبهه گیری ها در بعد نظامی و اقتصادی نتوانست کاری انجام دهد در بعد فرهنگی هم به شرط بیداری و دشمن شناسی اصحاب رسانه کشور که همان مرزبانان فرهنگی کشور هستند، دشمن نمیتواند کاری از پیش ببرد.

ارسال نظرات