خبرگزاري بسيج: رئيس ستاد انتخابات آذربايجان شرقي، ساعاتي پيش در نشست با اعضاي شوراي شهر و شهرستان هاي استان، با اشاره به وعده هاي خارج از چارچوب برخي كانديداها در آستانه انتخابات از جمله تبديل شهر به شهرستان و ...، تاكيد كرد: تقسيمات كشوري در حد و اندازه نماينده و كانديداها نيست.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۲۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، سعيد شبستري با بيان اينكه برخي افراد اين گونه مسائل را دستاويز قرار مي دهند، افزود: قوميت ها و زير سوال بردن انقلاب، نظام، ولايت و رهبري از جمله خطوط قرمز بوده و بايد مردم و كانديداها را نسبت به آن ها آگاه كنيم.

وي سياه نمايي را از جمله خطوط قرمز ديگر خواند و ادعا كرد: با توجه به افت جهاني قيمت نفت و درآمدهاي حاصل از آن، حفظ مملكت در چنين وضعيتي، نزديك به معجزه است.

شبستري هزينه هاي ميلياردي از سوي برخي كانديداها را زير سوال برد و اظهار داشت: اعضاي شوراي شهر و شهرستان هاي استان بايد به عنوان نمايندگان ملت به مردم آگاه رساني كنند چراكه معلوم نيست اين پول از كجا آمده و چه اهدافي از هزينه كرد آن ها دارند.

وي از اعضاي شوراها خواست با كنار گذاشتن نگاه سياسي، جناحي و سليقه اي، به اصول اخلاقي پايبند بوده و با همدلي و همزباني به برگزاري انتخابات باشكوه و حضور آگاهانه مردم كمك كنند.

معاون سياسي امنيتي استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به امنيت كنوني جامعه و رشادت هاي شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تاكيد كرد: بايد مسئولان براي پاسداشت خون شهدا، بر طبق قانون، بدون سوگيري و طرفداري از جناح و شخص خاصي، به برگزاري انتخابات كمك كرده و اطمينان لازم را در مردم ايجاد كنند.


وي با اشاره به فرمايش هاي رهبري براي دعوت از همه مردم جهت شركت در انتخابات، حتي آن هايي كه نظام را قبول ندارند، انتخابات را حساس خواند و اظهار اميدواري كرد: انتخابات امسال پرشورتر از هميشه و با حضور و مشاركت حداكثري مردم برگزار خواهد شد.

نشست اعضاي شوراهاي شهر و شهرستان هاي آذربايجان شرقي با استاندار و معاونان وي، ساعاتي پيش در سالن جلسات استانداري آذربايجان شرقي برگزار و به مسائل و مشكلات استان رسيدگي كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها