استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر ضرورت اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو توسط مدیران و عوامل اجرایی انتخابات گفت: ضروری است نیروهای دلسوز، متعهد و با تجربه برای شعب اخذ رای انتخاب شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۵۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
سید موسی خادمی در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانداران شهرستان‌های هشتگانه این استان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش همه‌جانبه مسئولان و مجریان در استان بر آن است که در اسفند ماه، انتخاباتی با شکوه، پرنشاط و قانونمند را در فضایی امن و با آرامش برگزار و به تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی خودبه نحو احسن عمل کنند.

وی به چینش نیروهای دلسوز، متعهد و با تجربه در شعب اخذ رای تاکید کرد و افزود: همه کسانی که وارد این عرصه می شوند، باید تلاش کنند تا اصل اجرای قانون انتخابات و حضور باشکوه و سلامت انتخابات مد نظر باشد.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها با تمام امکانات هماهنگی لازم را با مسئولان امر انتخابات داشته باشند، ابراز کرد: ما به‌عنوان مجریان انتخابات مقید به رعایت همه ابعاد قانون و اجرای دقیق و صحیح آن و برگزاری انتخاباتی با شکوه هستیم.

خادمی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف، مسائلی غیر‌واقعی از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شد که ما از کنار آن گذشتیم، افزود: این انتخابات پایه‌های نظام را تقویت و الگوی مردم‌سالاری دینی را در منطقه به‌نمایش می‌گذارد و عرصه دیگری بوده و بیان مسائل غیر واقعی در این رابطه با دیگر مسائل بسیار متفاوت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محوریت این انتخابات حضور پر رنگ، حداکثری و مبتنی بر آرای مردم  است که لازمه آن  آرامش و امنیت است، افزود: برای کمک به مجریان انتخابات در فراهم‌کردن مقدمات و همه فرآیند انتخابات باید وحدت، انسجام و ‌تعامل بالایی داشته باشیم.

خادمی از همه رسانه‌ها خواست در این مرحله مجریان انتخابات را یاری و با مردم همراهی و همدلی کنند تا شاهد انتخابات قانونی و با ساختاری  سالم، امن و همراه با نشاط و پویایی سیاسی مردم  باشیم.

وی تاکید کرد: همه امور باید با هماهنگی، هیئت‌های اجرایی  با ساختار مشخص شده پیش برود و توالی اقدامات رعایت شود و تسلط فرمانداران به قوانین انتخابات کامل باشد.

خادمی به تامین ابزار و امکانات از جمله خودرو، رایانه، بالگرد و به دیگر موارد برای پشتیبانی اشاره کرد و افزود: در این رابطه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات تدابیر و برنامه ریزی لازم را به عمل آورده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه‌های اجرائی به‌ویژه خدمات‌رسان برای انجام هرگونه حفاری در سطح شهرها و محل عبور شبکه فیبرنوری با شرکت مخابرات در ارتباط باشند.

به گزارش تسنیم، در این نشست فرمانداران مسائل خود را درباره تامین امکانات رایانه‌ای و خودروئی، مسئله تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و برخی مسائل امنیتی بیان کردند.

ارسال نظرات