خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان خبر داد؛

برگزاري تمرينات تاكتيكي گردانهاي امام حسين (ع) / راه اندازی راه اندازي پايگاه مقاومت بسيج ويژه سربازان در استان سمنان

جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان از برگزاري تمرينات تاكتيكي گردانهاي امام حسين (ع) در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، ابوالفضل پريمي در جمع مسئولين عمليات گردانهاي امام حسين (ع)اظهار داشت: مهمترين هدف از اجراي تمرين تاكتيكي گرداني براي يك يگان نظامي، تقويت حس ايثار در اجراي منسجم مأموريت و افزايش اعتماد به نفس به منظور آمادگي هرچه بيشتر براي اجراي مأموريتهاي سخت است.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم بتوانيم با اجراي درست اين مأموريت آمادگي فردي و گروهي را افزايش داده و نيروها بتوانند با تمرين موارد زندگي در شرايط سخت، نواقص و كمبودهاي احتمالي را مرتفع كنند.

جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان بيان داشت: در اين مأموريت در نظر داريم با عملياتي كردن امكانات و تجهيزات شامل تجهيزات عملياتي، آمادي، ترابري، ملزومات و تسليحات براي اجراي مأموريتها، آمادگي لازم را به دست آوريم.

پريمي عنوان كرد: در اين تمرينات با تمرين دفاع پدافند ثابت منطقه اي و مقابله با هلي برن احتمالي، ابعاد مختلف دفاع در برابر هجوم هوايي و زميني را به صورت ميداني و جدي انجام مي شود.


راه اندازي پايگاه مقاومت بسيج ويژه سربازان در استان سمنان

جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان با تأکید بر غني سازي اوقت فراغت سربازان از راه اندازي يك پايگاه مقاومت بسيج ويژه سربازان در استان سمنان خبر داد.

 جلسه پرسش و پاسخ سربازان با حضور جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج) برگزار شد.

در اين جلسه مسئول معاونت نيروي انساني، مسئول بازرسي و فرمانده يگان قررارگاه به مدت 2 ساعت به بررسي مشكلات سربازان در زمينه هاي مختلف پرداختند.

ابولفضل پريمي ، جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان اظهار داشت: تعداد45 نفر از سربازان عزيز به ما مراجعه كردند و بيشتر سربازان مشكل جابجايي و تعدادي هم مشكل مالي داشتند كه سعي شد درحد امكان مشكلات اين عزيزان توسط معاونتهاي مربوط رسيدگي شود.

وي در رابطه با اوقات فراغت سربازان گفت: در نظر داريم تعدادي كلاس فني و حرفه اي را برگزار كنيم و در پايان مدرك رسمي فني حرفه اي به سربازات اهدا كنيم.

جانشين فرماندهي تيپ 12 قائم (عج)‌استان سمنان با اشاره به اختصاص يك سانس استخر به سربازان در راستاي غني سازي اوقات فراغت بيان داشت: با راه اندازي پايگاه مقاومت بسيج وي‍ژه سربازان بعد از ساعت اداري و با مديريت خود اين عزيزان در نظر داريم كارهاي فرهنگي، نظامي و حلقه هاي صالحين با عنوان همين پايگاه پيگيري شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها