مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان:
مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان با بیان اینکه بصيرت نسخه شفابخشي است كه ما را از ابتلا به بيراهه باز مي دارد، گفت: نفوذ نسخه جدید دشمن برای استیلا بر ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۹۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در جمع رزمندگان تيپ12 قائم (عج) با حضور در حسينيه امام خميني (ره) اين يگان با اشاره به مصائبي كه دشمنان در طول انقلاب به سر مردم آوردند، اظهار داشت: به جرأت مي توان گفت استكبار جهاني تمام توان و استعداد خود را براي سرنگون كردن اين نظام به كار بسته است.

وي با اشاره به اعتقاد راسخ ايرانيان افزود: كشورهاي زيادي در طول تاريخ با كوچكترين نهيبي تسليم شدند و زمام امور خود را به دست استكبار دادند؛ اما ايرانيان غرور آمريكا را درهم شكستند و نشان دادند كه ما ملتي نيستيم كه سايه شوم بيگانه را بر سرمان تحمل كنيم.

مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان تصريح كرد: آمريكا از هر فرصتي براي سرنگون كردن نظام اسلامي ايران استفاده مي كند با پيروزي انقلاب اسلامي جنگ هشت ساله به ما تحميل شد، همزمان تحريم، ترور و تهاجم فرهنگي در سطح گسترده اي برنامه‌ريزي و اجرا گرديد.

قندهاري ادامه داد: در سال 88 دشمن با برسي روند انتخابات ايران و بعضي شخصيتهاي سازشكار كه از دوستي با استكبار ابايي نداشته اند استفاده كرد و برنامه براندازي را طراحي كرد؛ برنامه اي كه بسيار دقيق و با ملاحظه بسياري از موارد صورت گرفته بود و درصد پيروزي آن را دشمنان بسيار بالا ارزيابي كرده بودند.

وي افزود: هنوز انتخابات تمام نشده بود كه يكي از نامزدهاي انتخابات خود را پيروز انتخابات اعلام كرد و با اين اظهارنظر عملا فضاي رواني جامعه را به سمت التهاب و آشوب كشاند و خسارتهاي بسيار به كشور وارد شد و خون هاي زيادي در اين فاجعه به زمين ريخت.

مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان اظهار داشت: امروز با گذشت سالها از اين فتنه و ثابت شدن دشمني آشكار برخی افراد، جمهوري اسلامي صبر را پيشه كرد و از اجراي قانون در مورد افرادي كه درصدد براندازي نظام جمهوري اسلامي بودند؛ براي مدتي چشم پوشي كرد تا دشمنان بدانند كه ايران اسلامي كشوري است كه سردمدار دموكراسي و مردم سالاري است.

قندهاري در ادامه تصريح كرد:‌ اما متأسفانه هر روز كه از اين ماجرا گذشت، عاملان فتنه به جاي بررسي اعمال ننگين و خيانت بارشان با زد و بندهايي تازه و ديدار با دشمنان نظام اسلامي چهره منافقانه خود را بيش از پيش به مردم نشان دادند.

وي افزود: در جايي كه تصور مي شد انها توبه مي كنند و به مسير انقلاب برگردند، ديديم كه سر سخت تر از گذشته مسير گذشته را در پيش گرفته و شيطان از جانب ايشان سخن مي گويد.

مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان در بخش ديگري از سخنانشان با اشاره به بحث نفوذ در ايران آن را نسخه جديد دشمن براي استيلا بر ايران اسلامي خواند.

قندهاري با طرح سؤالي كه آيا دشمن به موفقيتيهايي در بحث نفوذ در ايران دست يافته يا نه گفت: متأسفانه در جواب اين سؤال بايد بگوييم كه بله دشمن در بخشهايي در كشور كه بحث نفوذ را جدي نگرفته اند، موفقيتهايي كسب كرده است.

وي از انتخابات به عنوان زمان طلايي براي اقدامات دشمنانه استكبار ياد كرد و افزود: بصيرت نسخه شفابخشي است كه ما را از ابتلا به بيراهه باز مي دارد.

مسئول نمايندگي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان،‌ امام شناسي، دشمن شناسي و حضور در سرنوشت كشور توسط يكايك مردم را بهترين سلاح براي مقابله به افكار شيطاني دشمنان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها