خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز در معراج شهدا گفت:

حرف کسانی که خواب رابطه با آمریکا می بینند اعتباری ندارد

حجت الاسلام حاجتی خاطر نشان کرد : ما خواب رابطه با آمریکا را نمی بینیم و حرف های کسانی که خواب رابطه با آمریکا را می بینند اعتباری ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۱۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در مراسم شبی با شهدا که در معراج شهدای شهید محمودوند اهواز برگزار شد، اظهار کرد : ایران مظهر قدرت شهداست، باید روزانه شکرگزار این اقتدار و این نعمت بسیار بزرگی باشیم.

وی با بیان اینکه اگر حسینی نباشیم، یزیدی هستیم و این کلام امیرالمونین است که کسی که با ما نیست با دشمن ماست، افزود : اگر اصرار داریم در کنار شهدا باشیم به خاطر این است که می خواهیم با شهدا باشیم و نقشه راه را گم نکنیم.

حجت الاسلام حاجتی امروز را بودن بین دو راهی معبر و میدان مین عنوان و تصریح کرد : باید نقشه راه داشته باشیم و نقشه راه ما شهدا هستند چراکه این میدان میدان جنگ حق و باطل است و همان میدانی که امام حسین(ع) در آن به کربلا رفت.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد : نمی توانیم بگوییم نه یزیدی هستیم و نه حسینی، امروز در میدان حق و باطل یا باید در معبر حرکت کنیم و یا در میدان مین کشته شویم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز بر اساس نقشه امام روح الله و امام خامنه ای حرکت نکنیم دچار شقاوت می شویم، افزود : در این زمانه دشمن ما را بین دوراهی تسلیم قرار داده است و بعضی ها هم دنبال رله کردن و تکرار این درخواست دشمن هستند و می گویند تسلیم شوید.

استاد حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه امروز عده ای پیدا شده اند که در این معبر پرچم یالثارات الحسین را دست گرفته اند افزود : آنان همین جوانان و زنان و مردان شیعه نیجریه، پاراچنا، آذربایجان، عراق و عربستان هستند که شعار آنان لبیک یا حسین است.

حاجتی تاکید کرد : کسانی که امروز در مقابل آمریکا ضعیف شده اند به خاطر این است که در جلساتی نشسته و با کسانی معاشرت کرده اند که آنها را به سمت شیطان سوق داده اند.

وی با اشاره به اینکه دنبال راه کسانی که دنبال موازی سازی برای ولایت فقیه هستند نمی رویم، گفت :  ما دنبال راه کسانی که با سیاسی بازی می خواهند جایگاه ولایت فقیه را کمرنگ کنند، نمی رویم.

امام جمعه موقت اهواز اذعان کرد : حزب الله، فتنه گران را رصد می کند و در صورت بروز هر فتنه ایی آن را در نطفه خفه می کند.

حجت الاسلام حاجتی در پایان خاطر نشان کرد : ما خواب رابطه با آمریکا را نمی بینیم و حرف های کسانی که خواب رابطه با آمریکا را می بینند اعتباری ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار