خبرهای داغ:
فرماندار آبادان گفت: در آستانه سال نو و حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی، سه یادمان دفاع مقدس آبادان آماده استقبال از راهیان نور می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۲۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،عزیزاله شهبازی   بر لزوم میزبانی و استقبال هرچه بهتر از کاروانهای راهیان سرزمینهای نور تاکید کرد و افزود: در شهرستان آبادان سه یادمان مهم شهدای شرق کارون، شهید تندگویان وشهدای والفجر ۸ قرار دارد که براساس تاکیدات استاندار خوزستان بایستی تمامی دستگاه‌های اجرایی با مشارکت حداکثری خود در جهت اهمیت بخشی به آن ورود کنند.

وی اظهار کرد: آبادان در طول ایام هشت سال دفاع مقدس، شاهد رشادت و فداکاری کسانی بود که عاشقانه برای وطن خود حماسه آفریدند و نثار جان خود موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند.

شهبازی بر ضرورت یادآوری خاطرات جانبازی‌ها، رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار تمامی کسانی که برای دفاع از خاک، ارزش‌ها، ناموس و شرف این آب و خاک جانانه مبارزه کردند و به شهادت رسیدند، تاکید کرد.

فرماندار آبادان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا بر تمام نسل اولی و دومی‌های انقلاب به منظور جلوگیری از گسست نسلی امری واجب است.

شهبازی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای مسلحی که هم اینک در آبادان فعالیت دارند از رزمندگان دورن دفاع مقدس هستند، یادآور شد: خدا را شاکریم که در سالهای اخیر تمام کسانی که در قالب زائر و کاروان راهیان نور از مناطق ارزشی آبادان دیدن کرده‌اند با خاطره‌ای خوش و بدون بروز کمترین حادثه‌ای سفر خود را به پایان رسانده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها