دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش ، بسیج را گسترده ترین، فعال ترین و موثرترین شبکه اجتماعی کشور دانست و گفت : این نهاد مردمی باید در صحنه مبارزه با مواد مخدر وارد شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۶۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محمد حسن جهان امروز سه شنبه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کیش، نقش بسیج را در برنامه های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه اعتیاد مهم و ضروری دانست.

وی به جایگاه این نهاد مقدس در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه به ویژه اعتیاد اشاره کرد و گفت : احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو ، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را در طول سالیان سال به ظهور رسانده اند.

جهان نقش بسیج در اقدامات فرهنگی پیشگیری از اعتیاد را موثر خواند و گفت : بسیج یکی از بازوان توانمند شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است .

وی با یادآوری رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: خون های پاک شهیدان بزرگوار بسیجی بود که اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورد و برای همیشه نظام اسلامی ایران را در دنیا ماندگار کرد.

سرهنگ جهان استفاده از ظرفیت های مردمی را برای مبارزه با این موضوع موثر دانست و افزود: پشتوانه مردمی در این زمینه می تواند به راه حل های عملی برای مبارزه با این پدیده کمک کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش تصریح کرد: مبارزه با این پدیده نیازمند عزم ملی بوده و باید مردم و نیروهای بسیجی در این زمینه دخیل باشند تا اقدامات لازم و موثرتری برای مقابله با این معضل اجتماعی صورت گیرد.

وی با یادآوری موضوع ریشه کن کردن فلج اطفال به همت نیروهای بسیج گفت: در امر پیشگیری از اعتیاد نیز می توانیم با همت همه بسیجیان این معضل را همانند فلج اطفال ریشه کن کنیم.

سرهنگ محمد حسن جهان در ادامه به تاکید وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر مبنی بر استفاده از ظرفیت بسیج در امر مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیج گسترده ترین، فعال ترین و موثرترین شبکه اجتماعی کشور است، باید بسیج وارد صحنه مبارزه با مواد مخدر شود.

وی تاکید کرد: اگر مردم و بسیج را وارد صحنه مبارزه با مواد مخدر نکنیم به یقین با روش های اداری و رسمی قادر نخواهیم بود مسئله را حل کنیم، هرچند که کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جزیره کیش اضافه کرد: بسیج با استفاده از نیروهای مردمی که در پایگاه ها دارد می تواند تمام اقشار جامعه و گروه های هدف را با آگا ه سازی و اطلاع رسانی از آسیب های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر مصون دارد.

جهان در مورد مصرف موادمخدر در سطح جزیره و در بین خانواده تذکر داد و گفت: ما باید ' نه گفتن ' را به فرزندان آموزش دهیم و آن را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم و در این مسیر باید بسیجیان پیشگام باشند .

این جلسه با حضور سرهنگ حسن صنعت کاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش ، حجت الاسلام میثم فراشی نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کیش برگزار شد.

ارسال نظرات