با بارش های صورت گرفته در روزهای اخیر و نیمه تمام ماندن برخی پروژه های عمرانی و یا روند کند عملیات اسفالت و بهسازی در شهر گیوی، گل و لای کوچه ها و خیابانها اعتراضات مردمی را منجر شده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۸۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

برخی از این شهروندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر با ابراز ناخرسندی از این اوضاع، ابراز داشتند:‌ آسفالت برخی از خیابانهای این شهر از سالها پیش ترمیم نشده كه تخریب تدریجی آن چهره شهر را مخدوش ساخته و مشكلاتی را برای عابران ایجاد می كند.

یکی از اهالی شهر گیوی اظهار کرد: حفاری های انجام یافته توسط آب و فاضلاب گیوی در اکثر خیابانهای این شهر و عدم رسیدگی مناسب شهرداری به آسفالت و یا بهسازی و شن ریزی آن خیابان ساکنین این منطقه را آزرده خاطر کرده است.

یک بازاری گفت: اگر امکان آسفالت نیست حد اقل شهرداری شهر گیوی با شن ریزی در معابر و خیابان های پر تردد گل و لای را از سطح زمین بزداید تا باعث نارضایتی اهالی منطقه نشود.

یك فرهنگی كوثري می گوید: حفظ زیبایی شهر همواره باید مد نظر متولیان امر قرار گیرد و نسبت از بازسازی و مرمت آن غفلت نكند.

دانشجوي كوثري كه در دانشگاه پيام نور شهر گيوي تحصيل ميكند از نبود آسفالت محوطه حتي راه روي اصلي خيابان به دانشگاه ابراز ناخوشايندي مي كند و می گوید: موحوطه و راه اصلي و همچنين راه رو هاي دانشگاه، یك آموزشگاه است و با توجه به اینكه مسیر پر رفت و آمد استادان، دانشجویان و دانش آموزان است باید مناسب سازی شود.

وی می گوید:‌ اكنون با توجه به فرسودگی آسفالت این خیابان و نامناسب بودن آسفالت جاده، رانندگان تاكسی تمایلی به خدمات دهی در این مسیر ندارند كه این دانشجویان را با مشكل مواجه می كند.

یك شهروند دیگر نیز معتقد است كه ترمیم نشدن طولانی مدت آسفالت خیابان های اصلی سبب نارضایی ساكنان شده است.

شهروند ديگري كه در شهر گيوي سكونت دارد می افزاید: نابسامانی روكش آسفالت خیابان كه مسیر رفت و آمد مردم از اين خیابان ها است، برای رانندگان و عابران مشكل ساز شده است.

وی اضافه می كند:‌ این مشكل بخصوص هنگام بارش باران، به علت انباشت آب باران در چاله های سطح خیابان هنگام عبور وسایل نقلیه، عابران را بشدت دچار مشكل می كند.

یكی دیگر از اهالی این منطقه می گوید: وضعیت نامناسب آسفالت این خیابان سبب گلایه رانندگان به لحاظ استهلاك و ایجاد مسئله برای جلوبندی خودروهای آنان شده است.

راننده اي اظهار می كند: وجود دست اندازها در خیابان ما، سوانحی را برای چندین موتورسوار و حتي خودروهاي سواري رقم زده و از سویی رهاسازی پساب فاضلاب خانگی توسط برخی از ساكنان به جوی های آب، برخی خیابانها را به لجنزاری تبدیل كرده و چهره ای نازیبا به شهر بخشیده است.

زن خانه داري در اين خصوص افزود: تردد در معابر نابسامان بخصوص در فصول سرد كه با یخزدگی سطح معبر همراه است برای عابران به خصوص بانوان بسیار سخت و خطرناك می شود.

به دلایل بسیاری از انتشار تصاویر اسفبار خیابانها و معابر شهر گیوی معذوریم!

ارسال نظرات