طرح «یاوران معروف» در دانشگاه‌های استان سمنان اجرا می‌شود

طرح «یاوران معروف» با تصویب در نشست دانشگاهیان در دانشگاه‌های استان سمنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۸۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همایش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های استان سمنان با حضور دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و نماینده دانشگاه‌های استان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، جمعی از رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های سمنان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

حیدر آسیابی، دادستان سمنان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در این همایش، قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را تشریح کرد و گفت: در هر محیطی و برای هر ارکانی، وظایف خاصی پیش‌بینی شده است.

مهدی شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز گفت: برای ترویج این فریضه الهی در دانشگاه‌ها باید به روش‌های خاص و به زبان جوانان اقدام کرد.

وی افزود: با زبان دانشگاهی و تخصصی است که می‌توان با جوان‌ها ارتباط برقرار و اهمیت موضوع را به آن‌ها منتقل ساخت و با هم‌فکری و تدوین نقشه راه می‌توان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کمک کرد.

حجت‌الاسلام غلام‌رضا عبدوس، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان نیز با اشاره به ایجاد ساختار امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها بیان داشت: این ساختار، ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌هاست که این شورا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مرتبط با دانشگاه‌ها را انجام می‌دهد.

وی گفت: طلایه‌داران، یاوران معروف و یادآوران معروف از طرح‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ترویج این فرضیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار