اکیپ زحمت کش سازمان انتقال خون استان اردبيل در شهرستان گرمي حاضر شده و اقدام به دریافت خون اهدای اهالي گرمي شدند.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۹۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سامانه سیار سازمان انتقال خون استان اردبیل به همراه اکیپ زحمت کش این سازمان در شهرستان گرمي حاضر شده و اقدام به دریافت خون اهدایی از اهالي شهرستان گرمي نموده است.

يكي از اعضاي اكيپ سيار خونگيري در گفتگو با خبرگزاری بسیج از گرمی بیان کرد: این اقدام در راستای برنامه ریزی های انجام شده بغير از روز ها و مناسبت هاي خاص، اکیپ سیار خونگیری معمولا هر سه ماه يكبار در شهرستانها حضور مي يابند تا ضمن فرهنگ سازی اهدا خون، از خون اهداي در راستاي كمك به همنوعان استفاده شود.

خانم امور پور سرپرست جمعیت هلال احمر گرمی مغان در ادامه این گفتگو اظهار داشت: با اشاره به تماس تلفني خود با نوبخت، مديركل انتقال خون استان اردبيل از استقبال مردم این منطقه به اهدای خون ونیاز این شهرستان به پایگاه انتقال خون اظهار كرد: نوبخت دراين تماس تلفني استقرار سه روزه اكيپ سيار خونگيري را بخاطر استقبال گرم مردم در بين شهرستانهاي استان بي سابقه عنوان كرد.

وی با بيان اينكه نزديك به 30درصد خون اهداي استان از شهرستان گرمي است افزود: در اين مدت سه روزه كه اكيپ سيار خونگيري در شهرستان گرمي استقراردارند نزديك به 117000 سی سی خون اهدا شده است.

وی اظهار داشت: به علت استقبال زیاد داوطلبان اهدای خون، احتمالا اکیپ سیار خونگیری یک روز دیگر دراین شهر بمانند تا داوطلباني كه موفق به اهدای خون نشدند خون خود را اهدا كنند.

امور پور؛ سرپرست جمعیت هلال احمر گرمی گفت: ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در گرمی مغان از سوی مسوولان این شهرستان پیگیری می شود.

ارسال نظرات