با آسيب‌شناسي انجام شده كيفيت برنامه‌هاي مشترك بالا رفته و تاثيرگذاري بيشتري داشته و تا 70 درصد اهداف محقق شده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۹۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبررنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست مشترك بررسي و تحليل چگونگي نحوه توليد و پخش برنامه هاي مشاركتي شهرداري با صداو سيماي مركز زنجان در محل سالن جلسات شهرداري برگزار شد.

مديركل صدا و سيماي مركز زنجان رضايت مندي مردم را جزو اولويت‌ها عنوان كرد و گفت: مجموعه مديريت شهري با توجه به اينكه سطح تماس زيادي با مردم دارد مي‌تواند در رضايتمندي مردم نقش موثري ايفا كند.

مرتضي صفري با بيان اينكه رسانه ملي مي‌تواند در فرهنگ سازي به مديريت شهري كمك كند افزود: پخش برنامه‌هاي مشترك رسانه ملي و مديريت شهري اطلاعات دقيقي را در اختيار شهروندان قرار مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه با اطلاع رساني و فرهنگ سازي مي‌توان از بسياري مسائل آسيب‌زا جلوگيري كرد، افزود: برنامه‌هاي مختلفي مي‌توان در قالب همكاري مشترك انجام داد كه برنامه‌هاي آموزشي، فرهنگ آپارتمان نشيني، آموزش حقوق شهروندي و غيره از جمله اين مسائل است.

مديركل صدا و سيماي مركز زنجان خاطر نشان كرد: با آسيب‌شناسي انجام شده كيفيت برنامه‌هاي مشترك بالا رفته و تاثيرگذاري بيشتري داشته و تا 70 درصد اهداف محقق شده است.

همچنین سعيد اميدي رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان نيز در اين ديدار گفت: برنامه‌هاي مشترك توليد شده بسيار مديريت شده و هوشمندانه انجام شده است.

وي يكي از موضوعات قابل پرداخت در برنامه‌ها را موضوع سرمايه گذاري عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه اين موضوع از محورهاي مهم مديريت شهري است بايد به توسعه شهري و سرمايه گذاري بيشتر پرداخته شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان با بيان اينكه مشوق‌هاي لازم براي بحث سرمايه گذاري در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: مديريت و رسانه ملي پيوندهاي ناگسستني با هم دارند و مي‌توانند ارتباط تنگاتنگي با هم داشته باشند.

ارسال نظرات