پاسخگويي شهردار منطقه دو به طنين صداي شهروند

ارتباط مردمي شهردار منطقه دو با شهروندان از طريق تماس تلفني با سامانه 137برقرار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۱۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبررنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در دومين روز اين ارتباط تلفني شهردار منطقه دو شخصاً در محل سامانه 137 حضور داشت و به طور مستقيم به تعداد 37 مورد از تماس هاي شهروندان طي ساعت 10 الي 12 ظهر، پاسخگو بود.

شهردار منطقه دو با اشاره به بازديد هاي مكرر از مناطق مختلف بمنظور شناسايي و رفع برخي موانع و مشكلات موجود، گفت: پيگيري مطالبات شهروندان در حوزه مديريت شهري موجب افزايش ميزان رضايتمندي آنان از نحوه فعاليت هاي اجرايي شهرداري خواهد شد.

داوود بيگدلي، با اشاره به تسهيل ارتباط شهروندان با شهرداري از طريق خدمات الكترونيكي، افزود: كاهش مراجعات حضوري شهروندان براي پيگيري امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک همچنين افزايش حيطه نظارت و كنترل مديران شهرداري از مزاياي ارتباط دوسويه در سامانه 137 شهري مي باشد.

بيگدلي با اشاره به درخواستهاي مطروحه پيرامون موضوعات ترميم و لكه گيري آسفالت، احداث و ايجاد فضاي سبز در شهرك هاي اقماري، پيش بيني اجراي پارك هاي محله اظهار داشت: اهالي شهركهاي پونك و گلشهر كاظميه به ترتيب بيشترين حجم تماس ها را به خود اختصاص دادند و ما نيز وفق ضوابط و مقررات و رديف هاي اعتباري پيش بيني شده در بودجه سالجاري پاسخ هاي مورد نياز را ارائه نموديم.

ارسال نظرات