خبرهای داغ:
مادر شهید رجبی:

دختران با حفظ حجاب خود باعث شادی روح شهدا شوند

مادر شهید ابوالفضل رجبی گفت: دختران با حفظ حجاب خود باعث شادی روح شهدا شوند.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۴۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در دیدار مادر شهید ابوالفضل رجبی، از شهدای دوران دفاع مقدس، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی کم نظیرند و به مانند شهدای کربلا ، ماندگار می شوند.

وی ابراز کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و استفاده از هرگونه ابزار و وسیله ای در صدد ضربه زدن به جوانان جامعه ما می باشد که در این زمینه باید از شهدا مدد گرفت و راه و رسم آنان را به نسل جوان نشان داد.

مادر شهید رجبی در پی سوالی که مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین (ع) از وی داشت که " وقتی خبر شهادت فرزند خود را شنیدید چه عکس العملی داشتید؟ "، پاسخ داد: موضوعی که برای خدا باشد، صبر آن نیز آسان هست و من هر لحظه، آماده شنیدن خبر شهادت فرزندم بودم و وی روحیه شهادت نیز داشت.

وی بیان نمود: از روحیات خاص پاسدار شهید ابوالفضل رجبی آن بود که وقتی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه اعزام می شد و چند روزی را که برای مرخصی باز می گشت، مجدد از مرخصی خود برای اعزام به جبهه به عنوان بسیجی استفاده می کرد و شهادت وی نیز عنوان یک نیروی بسیجی به ثبت رسیده است.

گفتنی است شهید ابوالفضل رجبی در دوران دفاع مقدس به عنوان مربی تخریب در پادگان حمزه21 مشغول به خدمت بود و در سن 22 سالگی در ششم تیر ماه سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه "پاسگاه زید"به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از یک سال مفقود الاثر بودن پیکر مطهرش در گلزار علی ابن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

در قسمتی از خاطرات و نوشته های این شهید دوران دفاع مقدس در خصوص ساده زیستی و مقابله با اشرافگری آمده است: خدایا مارا به مسئولیتمان آگاه گردان تا بفهمیم انقلاب یعنی چه و معیار انقلابی بودن چیست؟ اهل صفه که در صدر اسلام بودند ، همیشه در صف مقدم جبهه ، چرخش شمشیرهایشان هوا را میشکافت و رعب و وحشت در دل کفار و منافقین می انداخت.آنها بودند که نه خانه و زندگی داشتند و نه خوراک و غذایی و هر کدام از شهر و دیاری آمده بودند اما اسلام را اینها پیش بردند...


ارسال نظرات