رئیس‌کل سازمان بازرسی یزد با اشاره به اهمیت نظارت همگانی در راستای پیشگیری از جرائم اداری و انتخاباتی گفت: تبیین قوانین انتخابات در دستور کار سازمان بازرسی یزد قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۷۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام والمسلمین اکبر طالبی پیش از ظهر دیروز در نشست خبری که با موضوع انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: انتخابات به عنوان نماد اقتدار ملی از مهمترین اتفاقات سیاسی نظام اسلامی ایران است.

رئیس کل سازمان بازرسی استان یزد با اشاره به اهمیت موضع‌گیری در برابر دشمنان نظام و انقلاب‌اسلامی گفت: بیان دشمنی و یارگیری علیه نظام‌اسلامی توسط برخی از کشورهای منطقه که تا کنون به ظاهر ادعای دوستی با ایران اسلامی را داشتند، از جمله دلایل حساسیت وضعیت سیاسی عصر امروز است.

طالبی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و منسجم، تصریح کرد: حضور سلایق مختلف در انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای اسلامی، نشانه نشاط و پویایی درونی جامعه اسلامی در انتخابات است.

وی خواسته‌های انقلاب اسلامی را نسبت به خواسته‌های احزاب مختلف، در اولویت دانست و بیان کرد: سازمان بازرسی استان یزد به دلیل نوع رسالت ذاتی، تبیین قوانین انتخابات و نظارت بر اجرای کامل و صحیح قوانین انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده است.

بازرس‌کل استان یزد خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات اداره کل اطلاعات یزد، اطلاعات نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه الغدیر یزد وظیفه نظارت و بررسی اجرای قوانین انتخاباتی در استان یزد را به عهده دارند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های عدم تحقق توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی تصریح کرد: کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان‌رهبری اقتدار و عدم تزلزل نظام انقلاب اسلامی را در دستور کار رفتار و فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

طالبی برگزاری انتخابات آرام را از جمله ویژگی رفتاری مردم استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از وقت و امکانات اداری به نفع یا بر علیه کاندیدای انتخابات و فعالیت مسئولان دولتی با عنوان سازمانی در تبلیغات انتخاباتی، جرم محسوب می شود.

بازرس کل استان یزد با معرفی شماره های شبانه روزی 37620074، 37260072 و 136 در وقت اداری به منظور پل‌ارتباطی سازمان بازرسی با اقشار مختلف جامعه بیان کرد: نظارت همگانی اقشار مختلف جامعه نقش مهمی در پیشگیری از جرائم در استان یزد ایفا می کند.

 

ارسال نظرات