معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش زنجان:
بر اساس سند تحول بنیادین یکی از مهمترین تکالیف این دستگاه تعلیم و تربیت، تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبررنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به ضرورت آگاهی دانش آموزان نسبت به مسائلروز جامعه گفت: به منظور تربیت سیاسی و تربیت اجتماعی دانش آموزان سلسله گفتمان هایی در بین دانش آموزان و فرهنگیان انجام می شود.

محمود عباسی با بیان اینکه آموزش و پرورش آماری از دانش آموزان رای اولی های استان زنجان ندارد، افزود: داشتن آمار این دانش آموزان برای این دستگاه تعلیم و تربیت فرقی ندارد بلکه مهم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات سرنوشت ساز کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در این دستگاه آموزشی تلاش می شود تا بسترهای شرکت دانش آموزان و والدین در صحنه های سیاسی و اجتماعی جامعه فراهم شود.

وی تاکید کرد: با تشکیل گفتمان و سایر برنامه هایی که بتواند زمینه حضور در این صحنه ها را فراهم و همه فرهنگیان، رای اولی ها و سایر دانش آموزان در آن شرکت کنند، تلاش می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: دانش آموزان مهمترین پیام رسانان گفتمان ها به والدین در خانواده ها هستند.

عباسی با بیان اینکه تلاش می کنیم دانش آموزان رای اولی را به پای صندوق های رای بیاوریم، تاکید کرد: اگر بتوانیم حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای داشته باشیم به یقین دشمنان بیرونی اسلام و ایران از رخنه مایوس می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اظهار داشت: تجربه تاریخی 37 ساله در ایران نشان می دهد اقشار مختلف مردم تاکنون مشارکت حداکثری در عرصه های مختلف داشتند و این حضور دشمنان را ناامید و موج امید را در دل جوانان زنده کرده است.

ارسال نظرات