خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

برگزاری با کیفیت برنامه‌های دهه‌فجر حائز اهمیت است

با توجه به رویدادهای اخیری که در سطح منطقه و بین‌الملل اتفاق افتاده، برگزاری با کیفیت برنامه‌های دهه‌فجر در سال جاری از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۱۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه ستاد دهه‌فجر بنیاد با اشاره به تشکیل کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان گفت: این کمیته اجرای 91 برنامه را طی این ایام در دستور کار خود قرار داده است.


وی در این جلسه که با حضور روسای شهرستان‌های بنیاد برگزار شد، افزود: اجرای 20 برنامه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته در اولویت قرار گرفته که تلاش خواهد شد برنامه‌های فوق با کیفیت مطلوبی در سطح استان قزوین برگزار شود.


حقایق‌پور با اشاره به رویدادهای اخیری که در سطح منطقه و بین‌الملل اتفاق افتاده است، بر اهمیت باشکوه برگزار شدن برنامه‌های 20 گانه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر تاکید کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در مقطع زمانی امروز بسیار ضروری است که برنامه‌های دهه‌فجر با شور، شعف و انگیزه دو چندان برگزار شود تا دشمنان اسلام مایوس و توطئه‌های آنان علیه ایران خنثی گردد.


این مسئول بر برنامه‌ریزی دقیق در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر تاکید کرد و افزود: بایستی از همه ظرفیت‌های بنیاد و دستگاه‌های اجرایی برای باشکوه برگزار کردن این برنامه‌ها استفاده کرد تا مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان باشد.

وی از روسای شهرستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز خواست تا در حد توان و امکانات بنیاد، اجرای برنامه‌های متنوعی را به مناسبت ایام دهه‌فجر در کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر شهرستان‌ها در دستور کار خود قرار بدهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همچنین از مسئولین بنیاد شهرستان‌ها خواست تا با هماهنگی‌های لازم با فرمانداران و مسئولان مرتبط شهرستان‌ها در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها همت کنند.

در ادامه این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های قابل اجرا و مصوب کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر استان قزوین، هر یک از روسای بنیاد شهرستان‌ها به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

همچنین در جلسه فوق، اجرای برنامه‌های ابتکاری به ویژه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جذب امکانات دستگاه‌های اداری شهرستان‌ها، جهت اجرای گسترده‌تر برنامه‌ها مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت

 

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار