یادواره شهدای بخش شاهیوند شهرستان چگنی با حضور مسئولین، مردم و خانواده های معظم شهدا در محل مسجد روستای چم پلک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۶۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره شهدای بخش شاهیوند شهرستان چگنی استان لرستان با حضور مسئولین، مردم و خانواده های معظم شهدا در مسجد روستای چم پلک برگزار شد.

دراین مراسم که ازخانواده های محترم 17شهید بخش شاهیوند دعوت به عمل آمده بود.میهمانان ویژه این برنامه فرماندار، امام جمعه شهرستان ومسئول جامعه روحانیون استان بودند.

فرمانده ناحیه چگنی گفت: یاد وخاطره شهیدان دفاع مقدس خصوصا شهدای بخش شاهیوند همواره زنده باید نگه داشته شود.یادواره شهدا درسی است برای اینکه بدانیم شهدا با پیروی از ولایت و برای دفاع از کشور اسلامی مان از مال و جان و هستی خود گذشتند و درس ایثار و رشادت و شهادت به ما دادند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقشه های سلطه گران برای سلطه به کشورهای مورد نظرشان گفت: سلطه گران برای اینکه بتوانند بر تمام کشورهای حساس و مورد نظر سلطه بیابند نقشه های متعدد می کشند از جمله اینکه از خیلی سالها قبل برنامه ریزی می کردند که بتوانند مردم ایران را تحت سلطه خود در آورند.

وی افزود: به گذشته که مراجعه شود خواهیم دید که در زمان رژیم پهلوی برنامه سلطه را در ایران اجرا کردند.

موسوی در آخر با تاکید بر اینکه اصلی ترین مولفه برنامه های کشورهای سلطه گر جدایی مردم از دولت ها می باشد بیان کرد: برای این منظور کشورهای سلطه گر می بایست افرادی را بر مسند قدرت در کشورهای مورد نظر بگذارند که این مسئولین ارتباط مردمی نداشته و افرادی زورگو، ظالم و وابسته به اروپا و آمریکا باشند که نمونه آن رژیم پهلوی در ایران بود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات