نخستین جشنواره پژوهش های برتر در منطقه آزاد ارس برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با هفته پژوهش نخستین جشنواره پژوهش های برتر منطقه آزاد ارس با انتخاب 10 پژوهش برتر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۱۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یوسف داداش زاده گفت: نخستین جشنواره پژوهش های برتر با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و جلب مشارکت حداکثری خانواده بزرگ محققین و استفاده از اساتید و پژوهشگران برگزار شد.


وی با بیان اینکه مفهوم رقابت در عرصه پژوهش در میان قشر دانشگاهی بارزتر و روشن تر از هر قشر دیگری است افزود: با ایجاد فرصت رقابت دانشگاه ها در عرصه پژوهش و فن آوری و در زمینه های اقتصاد دانش بنیان، می توانیم به ایجاد فضای رقابتی سالم و علمی در دانشگاه ها کمک و بنیه علمی پایان نامه ها و مقالات را پژوهش محور کنیم.


مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به اینکه 30 اثر در این جشنواره شرکت کرده اند بیان کرد: پس از بررسی های هیات داوران و انتخاب شورای داوری، در مجموع 10عنوان مقاله و پایان نامه که رویکرد اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی داشتند و در کنفرانس های بین المللی چاپ شده بود به عنوان پژوهش برتر انتخاب شدند.
داداش زاده همچنین در پایان گفت: در این جشنواره از 30 پژوهشگر برتر دانشگاه های مستقر در منطقه آزاد ارس و دانشگاه های آزاد و پیام نور هادیشهر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها