قائم مقام کمیته‌‌ امداد استان اردبیل:

اجرای برنامه دهه فجر با حضور افراد تحت حمایت

در ایام دهه فجر تلاش می‌کنیم تا جشن‌ها و برنامه‌های مختلف نیز با حضور افراد تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم در جامعه برگزار شده و از این طریق اطلاع‌ رسانی از خدمات ارائه شدن بعد از انقلاب اسلامی به مردم و به ویژه اقشار محروم و نیازمند اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منصور سیفی در نشست اعضای کمیته‌ همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌ فجر استان اردبیل اظهار داشت: تعامل و همکاری اعضای کمیته همیاری که متشکل از چندین دستگاه و نهاد بوده در ارائه‌ برنامه‌های خود در سال‌های گذشته شایسته قدردانی است.

رئیس کمیته‌ همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌ فجر اردبیل با اشاره به انسجام ملت ایران در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان امروز کشور ایران مقتدر و باعزت است و به کشوری توانمند با عظمت در دنیا تبدیل شده که باید قدرداین این نعمت باشیم.

وی با اشاره به اینکه فراهم سازی زمینه‌های بهره‌گیری هر چه بیشتر محرومان و مستضعفان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی سبب تقویت همدلی و همزبانی در سطح جامعه می‌شود، گفت: درصدد هستیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع در طول دهه‌ فجر بیش از پیش در پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سیفی با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کنیم تا تمامی آحاد جامعه و قشرهای مختلف از برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب بهره‌برداری کنند، تصریح کرد: نهاد‌های عام‌المنفعه نقش بسزایی را در خدمت رسانی به مردم و محرومان ایفا می‌کنند که امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای خدمات‌دهی هر چه بهتر و مطلوب‌تر گام برداریم.

قائم مقام کمیته‌‌ امداد استان اردبیل افزود: در ایام دهه فجر تلاش می‌کنیم تا جشن‌ها و برنامه‌های مختلف نیز با حضور افراد تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم در جامعه برگزار شده و از این طریق اطلاع‌ رسانی از خدمات ارائه شدن بعد از انقلاب اسلامی به مردم و به ویژه اقشار محروم و نیازمند اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار