نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با بسیج:
کد خبر: ۸۶۲۰۶۴۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در واکنش به ناکارآمدی سازمان محیط زیست در رفع آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا یکی از مشکلاتی است که کلان شهر ها به ویژه تهران را به شدت تهدید می کند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست دادند افزود: متاسفانه سازمان حفاظت از محیط زیست هیچ احساس وظیفه و مسئولیتی که باید برای برطرف کردن هوا داشته باشد را ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این سازمان باید خالی از هر گونه مسائل سیاسی باشد تصریح کرد: اینکه مسئولان حفاظت از محیط زیست، تمام مشکلات حتی آلودگی هوا را به دولت گذشته ربط می دهند بسیار تعجب آور و مضحک است.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: وقتی از یک طرف کارشناسان محیط زیست 50 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها را ناشی از تردد خودروهای بی کیفیت آن هم با عمر بالای 20 سال دانسته و از آن طرف به هشت سال گذشته ربط می دهند خنده آور است.

نماینده مردم فلاورجان در خاتمه با اشاه به اینکه نباید تقصیر را به گردن دیگری انداخت اظهار داشت: به نظرم سازمان محیط زیست به جای منتظر بودن و دعا کردن برای باد و باران باید به دنبال راهکار و برنامه ریزی بوده و درصدد رفع آلاینده های هوا باشد.

ارسال نظرات