خبرهای داغ:
فرماندار شبستر:

صیانت از آرا حق الناس و مهم ترین حقوق شهروندی است

خبرگزاری بسیج: فرماندار شبستر در نشست صیانت از حریم شهروندی این شهرستان بر ضرورت ایجاد نشاط در جامعه به منظور شرکت گسترده مردم در انتخابات و همکاری برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و عدم هر گونه استفاده از امکانات دولتی تاکید کرد و گفت: صیانت از آرای مردم حق الناس بوده و یکی از مهمترین حقوق شهروندی است.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۴۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید سعید کاشانی افزود: احترام به حقوق مردم یک اصل پذیرفته شده در نظام جمهوری اسلامی است و رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی از مهم ترین و اساسی ترین وظایف همه ادارات و دستگاه هایی اجرایی بوده و همه مسئولان مکلفند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات هفتم اسفندماه نیز با حضور چشمگیر مردم در پای صندو‌ق‌های رای برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام اسلامی در راستای تحقق حماسه سیاسی باشد.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره های متعدد شهدا در این شهرستان گفت: برگزاری یادواره ها و چنین همایش هایی می تواند به تقویت روحیه شهادت و ایثار در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی کرده و زمینه ساز ایجاد فضای معنوی و از ضرورت و رسالت امروز جامعه و بهترین فرصت برای تقویت معنویت، ترویج فرهنگ دینی و انتقال درس های بزرگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها