نیاز است برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشگام بوده و حمایت همه‌جانبه‌ای از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در همایش استانی اجلاس نماز در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی اردبیل افزایش می‌یابد و باید در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و ترویج فرهنگ نماز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت باید به صورت منظم در تمام دستگاه‌های اجرایی و فضاهای آموزشی و علمی برگزار شود، افزود: نیاز است برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشگام بوده و حمایت همه‌جانبه‌ای از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از نیازهای اساسی در استان ایجاد نمازخانه‌های بین راهی برای برپایی نماز و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران است که در این راستا در استان اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام شده و باید این اقدامات نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و همت و همکاری ویژه‌ای در راستای افزایش نمازخانه‌ها بین راهی استان اردبیل اتخاذ شود.

خدابخش بیان کرد: یکی از رسالت عظیم مدیران دستگاه‌های اجرایی حفظ بهداشت و نگهداری تمیز نمازخانه‌های دستگاه‌های اجرایی است که باید برای زیباسازی فضای نمازخانه‌ها در ادارات و فضاهای آموزشی اهتمام ویژه‌ای انجام شود تا برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و اقامه نماز در فضاهای پاک و مطهر برپا شود.

وی گفت: نیاز است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی نمازخانه‌های آموزش و پرورش نیز افزایش یابد تا شاهد تربیت نسلی فرهیخته، سالم و پاک در آموزش و پرورش باشیم که نیاز است برای تحقق این امر همگان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل که در حوزه ترویج فرهنگ نماز موفق عمل کرده بودند با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات