نبايد فراموش كرد مردم شهر هزار سنگر آمل مردمان دياری هستند كه با افتخار آفرينی در سال 60، امام راحل از آنها تشكر كرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۴۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از سفیر هراز،هيچ جريان خاص سياسی نمیتواند نظر خود را به مردم هزارسنگر آمل تحميل كند.

همایشی اخیرا توسط یکی از کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی که خود را از افراد ولایی شهر میداند و با مهره خاکستری شدن طیف اصلاحات و دعوت از سخنران کارگزارانی در این همایش، دین خود را به ولایتیهای این شهر، الحق والانصاف ادا کرد.

موضوع از آنجا آغاز شد که سخنران این مراسم ارزشی! که چندی از آغاز سخنانش نگذشته بود با شوخیهای توهین آمیز مسبوق به سابقه به کم اهمیت نشان دادن شورای نگهبان پرداخت و خطاب به دو نفر از اعضای شورای نگهبان گفت: من میتوانم بگويم اجداد من در گذشته برای استقرار حكومت بر مبنی فقه شيعه چه كارهايی كردند ولی شما كه حتی از پدر پدربزرگ خود خبری ندارید میخواهید مرا به جرم ضدنظام و ضدولايت فقيه زیر سوال ببرید، من اصلا کاندیدا نمیشوم که چنین فرصتی به شما دهم.

باید از سخنران عزیز پرسید مگر امام راحل بارها در جملهای نفرمودند: هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذاست یک آدم مفسد است پس این سخنان از کجا میآید.

از این گذشتیم و آن را شوخی فرض کردیم ولی دیدیم سخنران مراسم از روشهای استحکام نظام سخن میگوید و استحکام نظام را از عدالت سیاسی مسولان نظام طلب میکند و منشا عدالت سیاسی و حتی وجود رهبری را در وجود سلیقههای مختلف در نظام میداند به طوری که در پایان تمام اهداف سخنران به سوی رقابت باز سیاسی و حمایت از حضور کاندیدای مورد حمایت برای خبرگان میرسد و برای حلال کردن صحبتهایش از بیانات رهبری درباره حقالناس مایه میگذارد.

در اینجا به‌یاد سخنان نصب شده مقام معظم رهبری در اين مراسم میافتم که به گفته مجریان این همايش ارزشی از بس این سخنان وزن مراسم را بالابرده بود که در حد کشش افکار حضار محترم نبود و باید پوشانده میشد.

مردم آمل پشت سر این انقلاب در حال حرکتند، خودتان را خسته نكنيد

نبايد فراموش كرد مردم شهر هزار سنگر آمل مردمان دياری هستند كه با افتخار آفرينی در سال 60، امام راحل از آنها تشكر كرد.

مردمان شهری كه در ماههای اخير همانند سالهای دوران دفاع مقدس با حماسه آفرینی برای دفاع از ميهن و حرمين شريفين شهيد تقديم انقلاب میكنند.

شهيد سلطانیها، شهيد جعفریها، شهيد سردار حيدریها، از ميان ما پر كشيدند و رفتند تا نشان دهند مردم آمل پشت انقلاب هستند و هيچ جريان خاص سياسی نمیتواند نظر خود را به آنها تحميل كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها