مدیرکل کتابخانه‌های اردبیل:

اجرای منظم تئاتر با تِم کتاب

‌تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و تعامل با دستگاه‌های مختلف متولی در این حوزه زمینه حضور هر چه بیشتر دانش‌اموزان را در این طرح فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۵۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رباب عزیزخانی در جلسه هماهنگی برگزاری طرح «تئاتر کتاب» برای دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت: اجرای منظم تئاتر با تِم کتاب برای دانش‌آموزان در استان برگزار شده و جزئیات برگزاری این طرح در قالب تفاهم‌نامه مشخص می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به اهمیت علاقمند کردن دانش‌آموزان به مطالعات غیردرسی، کتابخوانی را یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی و رشد آگاهی‌های عمومی دانست.

وی حجم انبوه تکالیف درسی را یکی از علل دوری دانش‌آموزان از علایق علمی، فرهنگی و هنری این قشر برشمرد و افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که دانش‌آموزان در دوران تحصیلی، علایق و استعدادهای خود را در زمینه‌های مختلف بروز و پرورش دهند.

عزیزخانی برگزاری منظم تئاتر با الهام از داستان‌های کتاب را یکی از رایج ترین روش‌های ترغیب دانش‌آموزان به سمت کتابخوانی دانست و تصریح کرد: تئاتر و کتاب، دو عرصه چالش‌های فکری و ذهنی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: ‌تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و تعامل با دستگاه‌های مختلف متولی در این حوزه زمینه حضور هر چه بیشتر دانش‌اموزان را در این طرح فراهم کنیم.

ارسال نظرات