سرلشکر جعفری در رزمایش الی بیت المقدس بسیج :
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه گفت: 500 گردان امام حسین(ع) و 1500 گردان بیت المقدس بسیج در سراسر کشور تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 94 با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: بسیج که امروز کارکردهای معجزه آسای بسیج امروز چشم همگان را خیره کرده است وکشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیروی با انگیزه ای را می‌خورند از عظمت و شکوهی بیسابقه در طول تاریخ برخوردار است . 
 
وی با اشاره به کارکردهای مختلف و متنوع بسیج در حوزه‌های دفاعی امنیتی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند. 
 
سرلشکر جعفری تصریح کرد :تشکیل و سازماندهی 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس در استان‌های مختلف کشور نیروی بی انتهایی را برای دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی ،نظام و مقاومت اسلامی فراهم کرده است. 
 
وی با برشمردن مجاهدتهای غیورمردان بسیج در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بویژه دوران دفاع مقدس گفت:اگر حضور گسترده و همه جانبه بسیج در سالهای جنگ تحمیلی نبود معلوم نبود که امروز سرنوشت جنگ و مرزهای ما به چه صورت رقم می خورد. 
 
فرمانده کل سپاه اقتدار و امنیت را از پیامد های مهم حضور بسیج در صحنه برشمرد و تصریح کرد:‌امروز شاهد ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا هستیم ؛ البته دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار ، تلاش و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد. 
 
وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند. 
 
وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت. 
 
وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است. 
انتهای خبر/
ارسال نظرات