1068 دانش آموز از شهرستان بانه طی سه ماهه سالجاری از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۰۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هدایت صالح نصب مسئول کانون بسیج دانش آموزی شهرستان بانه با اعلام این موضوع اظهار داشت: در سه ماهه گذشته امسال یک هزار و 68 دانش آموز از مدارس سطح شهر بانه جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد از دانش آموزان طی 5 مرحله جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند که 3 مرحله از این اعزام ها مربوط به برادران و 3 مرحله هم خواهران بوده است.

صالح نصب خاطرنشان کرد، این اعزام ها از اواخر مرداد ماه امسال شروع و تا اول آذر ماه ادامه داشت که دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور شمالغرب در ابتدا از مزارشهدای گمنام و غریب سیران بند و یادمان بوالحسن در خود شهرستان بانه دیدن و سپس جهت بازدید از تپه الله اکبر و باشگاه افسران به سنندج اعزام می شدند.

مسئول کانون بسیج دانش آموزی سپاه بانه تصریح کرد
تقویت روحیه جهادی، آشنایی با فرهنگ شهادت و ارتقای بصیرت دانش آموزان دختر و پسر در مقابله با تهدیدات ضد فرهنگی دشمن از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهاست.

وی همچنین دیداردانش آموزان از مناطق جنگی را موجب آشنایی آنان با آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس و فداکاری و ایثار جوانان این مرز و بوم در آن دوران حماسه برشمرد.

ارسال نظرات