در نخستین اجلاسیه نماز و زکات استان گفته شد:
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری نماز را فرصتی مناسب برای کفرستیز شدن تمام عیار و انقلابی صالح شدن دانست.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۹۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در نخستین اجلاسیه یک روزه نماز زکات ادارات و تعالی فرهنگی که در سالن غدیر اداره کل ارشاد اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: روزی که فکر و ذهن همه افراد مؤثر استان نماز باشد روز مبارکی است و اینکه جمعی در کنار هم بنشینند و از بهترین‌ها آن هم در حوزه نماز و زکاترا تجلیل کنند از زیبایی‌های این روز و اجلاس است.

وی با بیان اینکه نماز در راس همه سطوح و زیبایی‌ها قرار دارد تصریح کرد: اگر انسان بخواهد به اوج برسد نیازمند نوری است که نماز همان نور است و مسیر به اوج رسیدن را روشن و شفاف می‌کند.

امام جمعه شهرکرد موحدانه زندگی کردن و همه‌چیز را از خدا دانستن را ویژگی اصلی پیامبر اکرم( صل الله علیه و آله) و امیر المومنین(علیه السلام) دانست و بیان کرد: نماز جایگاه و منزلتش در مقابل پروردگار بالا است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه‌ای که اهل نماز نباشد نمی‌تواند انتظار نورانیت داشته باشد.

نکونام به سوره عنکبوت آیه 45 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه سالم و بدون از فحشا و منکر باید قرآن و نماز خوانده شود.

وی اظهار کرد: نماز واقعیت و حقیقتی است که خداوند برای دور کردن جامعه از فحشا قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انسان اگر کارهایش روی مرز نباشد باید به نمازش بپردازد چراکه عامل اصلی برای انجام درست کارها نماز است.

امام جمعه شهرکرد به انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در انتخابات، افراد برگزار کننده در انتخابات باید خود را در پیشگاه الهی بدانند و به‌گونه‌ای رفتار کنند که خداوند دوست دارد.

نکونام خاطرنشان کرد: جامعه با ایمان زمانی که روی صلاحیت‌ها حرکت کند به فلاح می‌رسد.

وی انتخابات را یکی از راه‌های نفوذ دشمن دانست و بیان کرد: در انتخابات وقتی راه نوفوذ برای دشمن باز می‎شود که هر فرد مسامحه می‌کند و نقش خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و با تایید شدن یک فرد ناشایسته موجب به الش کشیده شدن جامعه می‌شود که این امر ضایعات زیادی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات