مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مطرح کرد
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در 10 ماهه نخست امسال 11 هزار و 153 نفر در مراکز کاریابی این اداره ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۳۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، ناصر شیخی در جلسه ساماندهی امور جوانان استان مرکزی با اشاره به امار سال گذشته و 9 ماهه نخست امسال در بحث اشتغال در استان مرکزی اظهار داشت: در سال گذشته 14 هزار و 577 هزار نفر در مراکز کاریابی این اداره کل ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از 3 و 480 نفر زن و بیش از 11 هزار نفر مردان بوده‌اند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام کننده 87 درصد را جوانان شامل می‌شدند ولی آماری که از سوی مراکز کاریابی به کارگرفته شده‌اند 4 هزار نفر بودند در حالی که این این امار نزدیک به 84 درصد جوانان جویای کار بودند.

شیخی با اشاره به امار سال 94 گفت: در 10 ماهه نخست امسال 11 هزار و 153 نفر در مراکز کاریابی این اداره ثبت نام کرده‌اند که از این میزان بیش از 2 هزار نفر را زنان و 10 هزار نفر را مردان در برگرفته بودند که نشان از رشد این آمار دارد.

وی افزود: در مقایسه با سال گذشته این آمار رشد داشته و به رقم 87.8 درصد تغییر کرده است و نشان می‌دهد که نسل دهه 60 در حال ورود به بازار کار هستند و برای این منظور برای کسب فرصت شغلی در مراکز کاریابی ثبت نام می‌کنند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته از آمار مذکور 83 درصد به کار گمارده شدند و امسال این آمار 87 درصد شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات