خبرهای داغ:
در راستای توسعه اقتصادی و فرهنگی استان گلستان امضاء شد؛

انعقاد تفاهم بین دستگاهی حمل و نقل و پایانه‎ها و میراث گردشگری گلستان

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از انعقاد تفاهم بین دستگاهی حمل و نقل و پایانه‎ها و میراث گردشگری گلستان با هدف ایجاد فرصت‎های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی خبر داد
کد خبر: ۸۶۲۰۹۲۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدي ميقاني از  امضاء تفاهمنامه همكاري بين اداره كل حمل و نقل و پايانههای گلستان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستاي دستيابي به اهداف سازمانی، افزایش تعامل و همکاری با هدف ایجاد فرصتهای مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی وارتقاء شاخص‎های حوزه حمل و نقل جادهای و گردشگری  منعقد شده است.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه تنظیم و به امضای  مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها و مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری رسیده است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان افزود: در این تفاهم‎نامه به تسهیل ،فرآیند ارائه مجوز مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی، معرفی صنوف حمل و نقلی برای ارائه آموزشهای عمومی و تخصصی، همکاری با موسسات حمل و نقل گردشگری و مسافربری، همکاری دراصلاح، بازنگری و مکان یابی تابلوهای راهنمایی مسافران در مسیرهای توریستی و گردشگری به خصوص با استانداردهای نصب علائم و علائم بین المللی اشاره شده است.

میقانی همکاری در ایجاد تعامل بین جامعه دفاترخدمات مسافرتی با شرکتهای حمل و نقلی،معرفی مسیرها و محورهای گردشگری و مناطق گردشگری جهت هدایت سرمایه گذار برای احداث مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارکها در این مسیرها، حمایت از سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارکها و نیز نوسازی ناوگان عمومی مسافری بین شهری به لحاظ تسهیلات علی الخصوص از محل صندوق توسعه ملی را از دیگر مواد این تفاهم‎نامه برشمرد.

وی تصريح كرد:به منظور پیشبرد اجرای مفاد این تفاهمنامه کمیتهای متشکل از نمایندگان طرفین با عنوان کمیته مشترک هماهنگی تشکیل میشود که این کمیته در زمینه فعال سازی، نظارت و پیگیری مفاد این تفاهم‎نامه اقدام میشود.

این مقام مسئول گفت:مسئولیت این کمیته از سوی میراث فرهنگی به عهده معاونت گردشگری و سرمایهگذاری و معاونت ایمنی، فنی و بهرهبرداری از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نهاده شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار