خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دزفول با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال انزوای ایران بود، نتیجه این سیاست را انزوای خود آنها دانست.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۳۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عبدالامیر محتشمی‌راد ظهر امروز در نشست خبری اعضای ستاد یادواره سردار شهید حاج عظیم محمدی‌زاده، با اشاره به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به نفوذ، اظهار کرد: کارشناسان آمریکایی از سال 2000 در قالب مجمعی 60 نفره به بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی این کشور پرداختند و اعلام کردند که اگر آمریکا نتواند تا سال 2025 خود را بازسازی کند، به سرنوشتی مشابه شوروی دچار خواهد شد.

وی افزود: در این مجمع قلب منافع آمریکا در خاورمیانه و به ویژه ایران تعیین شد و واقعه 11 سپتامبر نیز آغازی بر جنگ‌های منطقه بود.

فرمانده سپاه دزفول تصریح کرد: پس از روی کار آمدن باراک اوباما قدرت هوشمند با چهار هدف اجبار، اکراه، استخدام و مجذوب سازی در دستور کار آمریکا قرار گرفت و از این طریق به دنبال انزوای ایران بودند، در صورتی که نتیجه انزوای خود آنها بود.

محتشمی‌راد گفت: آمریکا در قالب براندازی نرم، سعی در هدف گرفتن و تغییر نگرش، باور و اعتقادات مردم ایران با توسل بر جابه‌جا کردن ارزش ها و ضدارزش‌ها دارد.

وی با تاکید بر وفاداری به آرمان‌های شهدا، عمل نکردن به دِینی که از آن ها بر گردن ما مانده را، خیانت به خون شهدا عنوان کرد.

فرمانده سپاه دزفول در رابطه با برگزاری یادواره شهید محمدی‌زاده عنوان کرد: متولی این اجلاس سپاه و بسیج است و این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت هرچه بیشتر و بهتر زندگانی این شهید برای مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.

محتشمی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: باید جوانان و نوجوانان را با خصوصیات، ویژگی‌ها، اعتقادات و باورهای شهدا آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها