مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه مطرح کرد؛
مسئول روابط عمومی نیروی دریای سپاه پاسداران گفت: اگر در بازجویی نظامیان آمریکایی مشخص شود که آن ها برای جاسوسی به ایران آمدند، برخورد ما با آن ها قاطع خواهد بود و موضع نظام هم تغییر خواهد کرد و آزادی در کار نیست. ...
کد خبر: ۸۶۲۱۰۰۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان سردار قاسمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص بازداشت ۱۰ نظامی آمریکایی  در آب های سرزمینی ایران گفت: روز گذشته یگان های گشتی سپاه پاسداران در جزیره فارسی که به صورت روزانه فعالیت می کردند در شعاع آب های سرزمینی با دو شناور رزمی روبه رو می شوند که مشابه قایق های تند رو ایران اما با مقیاس بزرگ تری بودند.
مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه افزود: نیروهای گشتی ما به آن ها فرصت بازگشت می دهند اما با توجه به برخورد متکبرانه آن ها و اینکه در آب های سرزمینی ایران بودند و اجازه بازگشت به آن داده شده بود ولی نرفتند، با دستور سردار رزم جو  توقیف و بازداشت شدند.
قاسمی تصریح کرد: قایق های آمریکایی با نیروهای ما متکبرانه برخورد کرده و حتی ملوان خانم آن ها اذعان می کند که ما فکر نمی کردیم ایران این قدر در این زمینه قوی باشد.
وی عنوان کرد:  افراد دستگیر شده برای بازجویی به جزیره فارسی منتقل شدند و  با توجه به اینکه احساس می شود قصد جاسوسی و بهره برداری اطلاعاتی داشتند در حال بازجویی هستند.
مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاهاذعان کرد: با بررسی جی پی اس های آن ها مشخص شد که آن در آب های ما بودند؛ ین قایق ها ادوات جنگی را به صورت کامل با خود دارند و هم چنین یک سری ادوات که مربوط به ساختار رزمی خودشان است که نیروهای سپاه پاسداران در حال بررسی آن هاست.
قاسمی تاکید کرد: اگر در بازجویی مشخص شود که آن ها برای جاسوسی به ایران آمدند، برخورد ما با آن ها قاطع خواهد بود و موضع نظام هم تغییر خواهد کرد و آزادی در کار نیست.


ارسال نظرات