اعضای کمیته های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر شهرستان پارس آباد مغان مشخص و حجت الاسلام حسن باقری به عنوان مسوول و یوسف روزگاری به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۰۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، یاسر ندایی، معاون فرماندار پارس آباد در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پارس آباد گفت: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی و سرافرازی ملت ایران است.

یاسر ندایی افزود: در ایام الله فجر، اسلام تولدی دوباره یافت از این رو این دهه نقطه عطفی در تاریخ ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری ایران اسلامی با وجود تحریم ها و شیطنت های دشمنان، به پیشرفت های بزرگی نایل شده است.

وی بر ضرورت حراست و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های دولت است.

وی با اشاره به نقش مؤثر و راهبردی مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف ، ادامه داد: حضور فعال اقشار مختلف مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، نقش به سزایی در پیشرفت و توسعه کشور داشته و دارد.

ندایی با بیان اینکه ایران اسلامی امن ترین کشور دنیاست، اضافه کرد: این امنیت در سایه رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران، صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و تدابیر و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی همه جانبه ملت همیشه در صحنه ایران حاصل شده است.

حجت الاسلام حسن باقری به عنوان مسوول و یوسف روزگاری به عنوان دبیر ستاد گرامی داشت دهه فجر انتخاب شدند.


ارسال نظرات