گلایه مردم کوثر:

نبود اداره تامین‌ اجتماعی در شهرستان کوثر

در حال حاضر در شهرستان کوثر یک شعبه تامین اجتماعی وجود دارد که مردم از خدمات محدود این شعبه گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

یکی از شهروندان این شهرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کوثر، گفت: این شهرستان اداره تامین اجتماعی ندارد و تنها با یک شعبه فعالیت‌های تامین اجتماعی مردم انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: با اینکه به بخشی از کارهای مردم شهرستان مرتبط به تامین اجتماعی در این شعبه رسیدگی می شود ولی در مواقعی هم به علت عدم حضور کارمندان این شعب در وقت مقرر اداری بخشی دیگر از اعمال مردم مربوط به این اداره در زمین می ماند.

این شهروند خاطر نشان کرد: عدم حضور کارکنان این شعبه مربوط به ساعات کاری شهرستان خلخال است و ضمن اینکه این کارمندان وظیفه ذاتی خود را در خدمات رسانی به مردم شهرستان کوثر انجام می دهند ولی عدم وجود اداره تامین اجتماعی در کوثر باعث شده است تا اهالی این شهرستان از خدمات بیشتر این اداره بی بهره بمانند.

شهروند دیگری افزود:در تمامی جوامع توسعه یافته تامین اجتماعی به عنوان ابزاری موثر در راستای تحقق رفاه عمومی و عدالت اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است که متاسفانه اهالی شهرستان کوثر از این رفاه اجتماعی کم بهره اند و نیاز است مسئولین در این خصوص تدبیری بیاندیشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، صبح اول وقت و ساعات پایانی وقت اداری، یعنی دقیقاَ زمانی که کارمندان شعبه تامین اجتماعی شهرستان کوثر در رفت و آمد به اداره مربوطه در شهرستان خلخال هستند و بالاعکس زمان های مذکورتنها وقت مقرری می باشد که اهالی این شهرستان می توانند به این شعبه مراجعه کنند.

به عبارتی تناقض بین وقت کارمندان شعبه تامین اجتماعی کوثر و اهالی این منطقه باعث شده است بخشی دیگر از اعمال مربوط به این اداره به سرانجام نرسد.

امید می رود مسئولین شهرستانی و استانی نسبت به ایجاد اداره تامین اجتماعی برای شهرستان 25 هزار نفری کوثر اقدامات شایسته ای انجام دهند.

ارسال نظرات