مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دانشگاه فنی امیرکبیر اراک میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۵۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

علی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به تشییع پیکر پاک دو شهید در اراک اظهار داشت: بزودی دانشگاه فنی امیرکبیر اراک میزبان دو شهید گمنان می‌شود.

وی افزود: دانشگاه فنی امیرکبیر اراک از دو سال پیش این درخواست را اعلام کرد و در نهایت با موفقت سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مجموع 93 شهید تازه تفحص شده دو شهید در اراک تشییع و در این دانشگاه به خاک سپرده می‌شوند.

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه از هر نظر امادگی لازم را دارد و حتی طرح یادمان شهدا مصوب شده برای این امر فرهنگی مهیا شده است.

فراهانی با اشاره به مشخص نبودن زمان تشییع این دو شهید در اراک گفت: تاریخ دقیق برگزاری مراسم تشییع این شهدا تاکنون مشخص نشده و به محض قطعی شدن اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره حضور خانواده شهید علیرضا قاسمی گفت: در بازدید روز گذشته از یادمان شهدا در کوه سرخه اراک هنوز گردنه‌های کوه پوشیده از برف بوده و مسیر تردد لغزنده و امکان تردد وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات