مازندران در شکل گیری انقلاب اسلامی 80 شهید، 23 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب و 45 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۶۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه کمیته ایثارگران دهه فجر باید سرآمد همه کمیته‌ها باشد، گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید پیام شهدا را به همراه داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباسعلی رضایی در جلسه کمیته ایثارگران گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور اعضای این کمیته در ساختمان شماره یک این اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه شهدا در راه حفظ شعائر اسلامی جانشان را فدا کردند، اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با تبعیت از اندیشه‌های خردمندانه امام عظیم‌الشان در مقابل حکومت استبداد پهلوی از توپ، تانک و گلوله‌های آنان نهراسیدند و شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه کمیته ایثارگران دهه فجر باید سرآمد همه کمیته‌ها باشد، افزود: همان‌گونه که ایثارگران در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند کمیته ایثارگران نیز باید به همان اندازه نقش محوری خود را در برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر پر محتوا کند.

رضایی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری پی به عظمت و ارزش انقلاب اسلامی می‌بریم، بیان داشت: اگر امروز کشور ما اقتدار و ابهت خود را در میان کشورها حفظ کرده، به برکت خون پاک شهدا، هدایتگر آن زمان امام خمینی (ره) و رهبری خلف شایسته‌اش مقام عظمای ولایت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همدلی و همزبانی در پایبندی ملت ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و افزود: مردم ایران همواره به آرمان‌ها، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند و وفادار هستند.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مردمی بود و برنامه‌های این ایام شکل مردمی به خود بگیرد.

رضایی با بیان اینکه در راه این انقلاب، خون‌های پاک و مطهر جوانان این مرز و بوم ریخته شده است، گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید پیام شهدا را به همراه داشته باشد و در این ایام به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در شان شهدا، ایثارگران، مردم و حکومت اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کمیته ایثارگران تنها به گزارش‌دهی اکتفا نشود، ادامه داد: به جای گزارش باید به تبیین محتوایی برنامه‌ها، نحوه اثرگذاری و سازگاری آن با ذائقه مخاطب بپردازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: برنامه‌های کمیته ایثارگران باید به سمت و سوی برنامه‌های دهه فجر سوق داده شود.

رضایی به برنامه‌های مهم کمیته ایثارگران در این ایام اشاره کرد و گفت: با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران برنامه‌هایی شامل غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، دیدار با جانبازان و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب، دیدار با جانبازان نخاعی در منازل آنها، تجلیل از خانواده‌های گرانقدر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، آذین‌بندی ادارات، نصب بنر در فضای شهری، چاپ کتاب شهدای بابلسر، اجرای تئاتر خیابانی در چهار شهرستان، به صدا در آوردن زنگ انقلاب، خاطره‌گویی درباره انقلاب اسلامی، چاپ برنامه‌های کمیته ایثارگران (روز شمار انقلاب) و... در سطح استان عملی و اجرایی می‌شود.

 مازندران 80 شهید، 23 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب و 45 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها