از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور؛
هفته ششم از رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور با برگزاری هشت دیدار در دو گروه الف و ب آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم مبل کریمی البرز در کاشان پیروز شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۶۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هفته ششم از رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور با برگزاری هشت دیدار در دو گروه الف و ب آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم مبل کریمی البرز در کاشان پیروز شد.

بر اساس این گزارش، در هفته ششم از رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور و در گروه الف تیم مبل کریمی البرز در مقابل تیم شهروند کاشان با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد تا اولین برد خود در این فصل را بدست آورده و در جدول رده بندی و هشت تیمی مسابقات یک رده صعود کرده و هفتم شود.

همچنین این بازی که در کاشان برگزار میشد بعلت عدم وجود کادر پزشکی در کنار زمین با تأخیر یک ساعتی آغاز شد و تیم مبل کریمی که با نتیجه ۳ بر صفر از حریف کاشانی خود پیش بود با دریافت دوگل از حریف خود و با رسیدن اختلاف به یک گل ، ترس را در وجود خود احساس کرد که سرانجام تیر خلاص را به قلب تیم شهروند کاشان شلیک کرده تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود البرزی ها شود و در دقایق پایانی تیم کاشان با فشار مضاعف بر روی دروازه مبل کریمی توانست یکی از گل های خورده را پاسخ دهد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مبل کریمی البرز تمام شود .

شایان ذکر است؛ نتایج سایر دیدارهای برگزارشده و جدول رده بندی مسابقات به شرح زیر است:

مبل کریمی البرز از کاشان سوغاتی آورد
مبل کریمی البرز از کاشان سوغاتی آورد
مبل کریمی البرز از کاشان سوغاتی آورد

خبرنگاران افتخاری:ابراهیم باباپوری اصل، سید محسن حسینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها